![]() |
Volkswagen scirocco
Wie heeft hem? Hoe is de rijervaring?
![]() ![]() ![]() ![]() |
Persoonlijk vind ik dat een leuk bakske , maar het is niet gelijk of het origineel in de jaren 80 he.
|
Precies ne platgeknepen Golf.
|
Mooie wagen, zonder meer.
Ik zou hem best wel willen hebben ! |
Citaat:
Die scirocco uit de jaren 80 had echt een volledig eigen lijn, en was een tikkeltje groter ook als een golf uit die tijd. dus hadden ze voor hun nieuwe scirocco ook iets in die zin moeten doen, |
Hi kan niet tippen aan deze: 8-)
Dat is de enige echte Scirocco ![]() |
Rieger... is dat geen uitbouwkitfirma voor Duitse auto's? ;-)
|
Ik haat al die mislukte remakes.
net als hun Beetle dat trekt toch op niks? Ok, ja mijn vrouw ziet dat graag en rijd daar mee. Maar ja ik heb daar dan ook niks aan te zeggen he. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 81185 |
Ik wil dat meiske wel hebben. Die auto is onpraktisch. Die bodykit komt bij elke drempel 3 keer tegen de grond, die velgen zijn veel te groot, dus je rijdt constant de banden lek en die deuren zijn ook na een jaar kapot. Nee bedankt.
|
Citaat:
Abarth kietelt ook de motor eh :-P Bij Rieger weet ik da zo nog nie, daar heb ik enkel nog maar bumpers, skirts, spoilers ed van gezien ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Lekkere heupen. Beeld daar nog eens een verbredingskit op met luchthappers achteraan opzij? Beeld je dat eens in! Momenteel rijd ik met een Golf 3 TDI maar die zit al aan bijna 300 000 km :oops: |
Citaat:
Ge kunt ook hydraulisch gaan maar dat zal boven het budget zijn :D Is ook niet reglementaire. Schuin over den drempel :cheer: |
Dat ziet er gewoon een volkswagen golf uit die smakeloos getuned werd.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
![]() Liever dan de nieuwe. |
Dat koste toen meer dan 1 miljo belgische frank 8O
|
Golf VI kost ook bijna 2 miljoen oude BEF.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be