![]() |
Reynders: "Ten laatste in oktober regering"
Ik dacht even aan een grapje, maar nee hoor, ze menen het!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Citaat:
![]() |
Zijn voorkeur gaat uit naar een noodregering met de 5 uittredende partijen, deze hebben immers een meerderheid....................
(32 zetels op 88 vlaams) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De onderhandelingen zijn een mislukking. Di Rupo gedraagt zich als een informateur. Reynders is bereid de N-VA te tolereren in een regering, op voorwaarde dat ze het liberale partijprogramma uitvoert en haar eigen communautaire eisen laat vallen. Nu, dat Di Rupo het niet kan hadden we vooraf ook al wel kunnen weten. |
Citaat:
Ik hoop wel dat ze het doen, de huidige coalitie voortzetten - zonder staatshervorming en zonder economische hervormingen - zoals Luc De Bruyckere (voorzitter Voka) zei, 'immobilisme is de snelste weg naar separatisme' :-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me niet meer dan juist dat de partijen formeel te kennen geven wat hun alternatieve plannen zijn. Verkiezingen of iets anders en op welke termijn. |
Citaat:
|
Verkiezingen? Niet zoals de vorige keer aub waarbij de kleintjes plots met de rug tegen de muur stonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sossen zijn idioten blijkbaar. |
Citaat:
Nu als meneer Reynders nog even wacht tot november/december komt er misschien een geheel nieuwe lijst op, een van eurocritische signatuur. Tegen dan zal de situatie in €uroreich al zo geëscaleerd zijn dat die wellicht ineens incontournable wordt. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be