![]() |
Stompzinnige media-uitdrukkingen
Rape as a weapon of war
Rape is geen weapon of war, het is een weapon of war-criminality |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor dat laatste kan je afzonderlijk veroordeeld worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stomme uitdrukking in onze winkelstraten:
" - 20 procent korting " ... ik vind 20 procent korting al leuk genoeg hoor ... (maar we moeten oppassen: taal is geen logica ! een bioloog huivert als we spreken van een hondenras, want ras ... een mierenneuker huivert als we op dit forum spreken over stemplicht, want het is opkomstplicht ... de agent is verwonderd als het 'rood licht op groen staat', in plaats van het verkeerslicht ... als de koning besluit om madame Boel eens te gaan pakken, dan is dat geen koninklijk besluit ... want er was geen minister die hem eerst gedekt heeft ... |
Stompzinnige mediauitdrukkingen.
Uit de "Bode van Schoten" (sorry bij mijn weten bestaat daar geen link naar, de forummers moeten me op mijn woord geloven) over de Donkmarkt: "En ook al was het geen zonovergoten markt en vielen er zelfs enkele druppels, het kon de sfeer niet drukken!" 'Enkele druppels'! We hebben daar verdraaid drie keer een stortbui gehad dat onze volledige kraam met ons erbij verzoop! |
Citaat:
Maar ik dacht eigenlijk aan veel gebruikte stomme uitdrukkingen van grote circulatie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be