![]() |
Is 6 jaar vrijaf wel voldoende?
Ik las gisteren in de krant dat het VBO het volgende beweert:
<'Een koppel met twee kinderen heeft maximaal recht op 30 weken moederschapsverlof, 20 dagen vaderschapsverlof, 12 maanden ouderschapsverlof en twee jaar tijdskrediet. Alles samen zijn twee kinderen goed voor zes jaar vrijaf, te verdelen onder beide partners.'> Is dit voldoende of moeten de vakbonden nog meer vrijaf eisen?... |
Citaat:
|
Citaat:
En gaat het VBO ook eens meedelen hoe de moederschapsbescherming geregeld is in de andere landen van de EU ? |
Het duurt wel langer dan 6 jaar om een kind groot te brengen hoor ...
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Tweeverdieners zijn tegenwoordig de norm maar komt dat de opvoeding van kinderen ten goede? Okee , er zijn onthaalouders, créches, kinderdagverblijven, allerhande opvangcentra, zelfs tehuizen en instellingen en in't andere geval laat je ze maar op straat lopen, worden ze ook wel groot... Maar is dat de oplossing? |
Citaat:
Wel balen voor de mensen met geen loon in het gezin....maar dat is niet ons probleem. |
Wat doen wij hier eigenlijk nog? Er gaan geen nieuwqe bedrijven meer open, we zien allemaal de verloedering op ons afkomen. Toch kijken we toe.
Wat doen we hier nog als het op een ander werkelijk beter is? Waarom zouden wij geen migranten worden en de rest achterlaten? |
Citaat:
|
Citaat:
En wie zou er moeten thuis blijven? De geëmancipeerde vrouw of de man? ----------------------------------- Maar dat het de goede weg niet opgaat met de opvoeding van kinderen... dat is inderdaad een feit... Maar dat zal misschien beteren na het legaliseren van de drugs...;-) |
Citaat:
We zouden zo thuis zijn in Frankrijk, Duitsland, Nederland, ... Ik zie mezelf hier nog vertrekken, dit land is ten onder aan het gaan. We worden ingeruild voor andere culturen. We zijn gedoemd. Er zijn werkelijk geen vooruitzichten meer, de miserie wordt alleen maar erger.Fuck den hypocriete Belgique. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Reken eens uit hoeveel uren (wakkere, niet als het ligt te maffen) een kind bij zijn/haar ouders doorbrengt en hoeveel uur met derden? |
Citaat:
|
Citaat:
Iig, het feestje is hier gedaan. De goeien ouwen tijd is voorbij. Het gaat bergaf en we kunnen de trein niet meer stoppen. We gaan tegen een muur botsen. |
Citaat:
|
Als we iedereen zes jaar verlof geven is de werkloosheid misschien opgelost?
|
Jammaar kunnen we het er nu over eens zijn dat 6 jaar te jong is om te trouwen? 8O
|
Ik ken een kleine middenstander, die het genoegen had aan 2 verkoopsters zo'n verloven te mogen verlenen...
En blij dat die man was... :rofl: |
Ik denk dat het uitsterven van de Vlaamse bevolking nog niet snel genoeg gaat voor het VBO.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be