![]() |
peiling numero twee: n-va op 35%
ook la libre kwam vandaag uit met een peiling. In deze peiling haalt n-va 35% De trend lijkt gezet, n-va zou bij nieuwe verkiezingen tussen 30 en 35 procent halen
http://www.lalibre.be/actu/crise-pol...resultats.html |
Citaat:
|
45% voor V-partijen; een meerderheid komt in zicht...
45% voor de N-VA op zich, zoals de SNP in Schotland begint er ook in te zitten... ik durf wedden dat de CD&V geen 16-17% haalt bij de volgende verkiezingen bvb. |
Citaat:
:cheer: :cheer: :cheer: |
Citaat:
|
Nu zo dadelijk terzake: ze mogen nog eens hun gal komen spuwen. Ik denk dat zelfs Bart ze gaat komen uitlachen. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat de kiekens maar kakelen... Tijd om ze te gaan pluimen... |
Citaat:
Het ergste is dat nationalisten zo'n paardekleppen hebben of zo beperkt zijn dat ze niet eens zien dat hun nationalisme in een geglobaliseerde wereld enorm belachelijk is, en dat hun retoriek weinig of niets verschilt van die van de overkant. Wat ik ook bijzonder vindt is dat de geschiedenis zich constant herhaalt, zelfs in heel ander tijdsperk. In de 19de eeuw had je geen facebook, twitter, gsm's, enzovoort maar toch hd je exact dezelfde idioten die exact dezelfde idiote onzin produceerden. (onze natie is beter want we zijn het uitverkoren volk, de andere profiteren van ons, vanaf we onafhankelijk zijn begint het paradijs, we spreken dezelfde taal, DUS horen we in dezelfde staat, enzovoort) Nu hebben veel ex-Joegoslaven hun fout ingezien, en ingezien dat ze ALLEMAAL verloren hebben bij hun zinloze vechtpartijen. http://www.boston.com/news/world/eur...ommunist_rule/ |
Citaat:
"De krachtsverhoudingen veranderen niet", luidde het (reality check : N-VA gaat 5% vooruit...). En een beetje later : Groen! gaat 2% vooruit. Dus als een partij 5% vooruit gaat, veranderen de krachtsverhoudingen niet. 2% daarentegen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooruit, te wapen! We zullen de Walen eens lekker afslachten. The Meuse, the Sambre, the Vesdre will turn into rivers of blood.:twisted: Je zou je moeten schamen voor de onzin die je uit je toestenbord klopt. En er staan bovendien nog taalfouten in ook. Ga fietsen ... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat begint met "mesthoop" verandert vlug in "kakkerlakken" enzovoort. Ik moet daar geen tekening bij maken. en ja, mensen die ingaan tegen de nationalistische hetze zijn altijd idioten die onzin uitkramen, ook dat is een constante sinds de 19de eeuw... Ik begin de NVA en hun volgelingen hoe langer hoe gevaarlijker te vinden. |
het verschil tussen het resultaat van Groen! in de vlaamse peiling en de franstalige peiling is toch groot he? Okee, er zit zoiezo een deviatie op, maar deze deviatie lijkt mij toch erg groot :/
graapig is wel dat Guy 'ik-verzaak-aan-al-mijn-burgermanifesten-voor-de-postjes' VHFSTD nog altijd de populaire '''''vlaming''''' is voor de Franstaligen. Toont direct wie er de broek aan had tijdens zijn premierschap :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be