![]() |
Poll Nieuwsblad: geen regering zonder herverkiezingen
Eerst de link: http://www.nieuwsblad.be/Polls/index...3421_16107=Nee
1032 stemmen geteld (de laatste was de mijne), en 75,48 % van die Vlamingen (of lezen Franstaligen ook het Nieuwsblad?) denken dat er geen regering kan komen, zonder nieuwe verkiezingen. Ik heb ook 'neen' gestemd. Ik zie ze niet overeenkomen, noch over het communautaire, noch over het sociaal-economische. Maar dat drie kwart van de lezers van deze eer populaire krant dit ook dacht, verrast me toch. Bent u verrast ? Waarom of waarom niet ? |
Citaat:
maar goed, ik denk dat zelfs de meest optimistische persoon niet meer gelooft in deze informatie/formatie-rondes. De kaarten moeten opnieuw gedeeld worden, soms kom je er er gewoon niet uit. Is dat een schande? Ja, ergens wel, maar dit gaat wel over kernproblemen. |
Veel verschillende meningen in deze neen natuurlijk. Een gedeelte trapt in de media hetze tegen BDW en denkt dat hij geen regering wil maken. Een ander gedeelte ziet de waarheid dat Dirupo wél beloofde maar tot hiertoe niks gaf, en dan mag Magnette nog zo dikwijls zeggen dat dat voor hen reuzestappen zijn, het blijven mierestapjes. NERGENS heeft hij op toegegeven, of we hadden het wel breeduit in de media gelezen, zo van ; kijk eens we geven DAT toe, en NOG willen ze niet". Wel, zelfs de Franstalige pers heeft nog geen melding gemaakt van iets belangrijks, net zoals de Belgische Nederlandstalige media. Dat zegt genoeg voor de politiek bewuste mens.
Een regering met Dirupo komt er deze keer dus NIET. Maar daarmee vertel ik geen nieuws zeker? ;) |
We hebben geen verkiezingen nodig, maar ook geen regering. Wat we nodig hebben is democratie 2.0, de democratie van de 21ste eeuw.
http://www.g1000.org/ Tijd om dat 19de eeuwse staatsdenken achter ons te laten. |
Viva la revoucion!!! :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe niet eens moeite om te gaan kijken. Jouw ideeën... :roll: |
:lol: je reactie is zo hilarisch en triestig tegelijk en bewijst eigenlijk dat jij niet in staat bent een serieus debat te voeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar de Hollanders ? |
Waar ergens op die website zie jij iets staan over sp.a en pvda?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik herhaal mijn vraag:
Waar ergens op die website zie jij iets staan over sp.a en pvda? |
hmmm...bedenk ik me nu net.....
zelfs het woord "verkiezingen" is nu in Belgie een vies woord geworden..... het gaat eigenlijk rap "zuidwaarts"....(Amerikaans Anglicisme) |
Citaat:
|
Citaat:
Vincent Engel. Een lesgever met Che Guevara prominent op zijn webpagina. Voor de rest: wat bijzonder obscure groene clubjes, linkse hackersverenigingen (Martin Dewulf!). Meryem Kanmaz, verwant met de CAP van Jef Sleeckx, Fatima Zibouh, partijzetbaas voor Ecolo bij het CGKR, ... Moet ik nog verdergaan om duidelijk te maken dat G1000 weer een POCO-linkiewinkie dekmantel is? |
En dan? Niets houdt jou tegen mee te doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be