![]() |
CD&V en Open Vld gaan in op uitnodiging De Wever
Eindelijk is er een mogelijkheid op een eventuele Vlaamse gezamelijke strategie. Een mogelijkheid,want men moet realistisch blijven.
Mocht dit lukken is d�*t de meest bemoedigende gebeurtenis sedert de verkiezingen. Wachten we af ! Maar de "frut" begint bij sommigen nu echt wel zuur te worden. Zie: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...De-Wever.dhtml |
Citaat:
|
Grappig ook de reactie van Gennez die elke frontvorming als blokkerend en destructief bestempelt...
De francophone frontvorming (waar zij de facto deel van uit maakt) is dat niet dan ? :roll: Ze ziet haar verhoopt ministerpostje steeds verder en verder wegdrijven, vandaar de hysterische paniek dus :lol: |
Citaat:
|
mooi zo, dat ze er op ingaan. De marges worden kleiner...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondanks het feit dat ze haar partij kapot maakt is ze het nog steeds...
|
CD&V en VLD zullen het nooit leren hé, de ene dag N-VA-bashen en de volgende dag weer dikke vriendjes willen zijn... het is strategie die garandeert dat ze kiezers zullen blijven verliezen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Lemmings zijn er niets mee.... |
Citaat:
|
Citaat:
Nu N-VA is ook normaal bezig in de zin dat ze België zo snel mogelijk om zeep willen helpen. ;-) Het zijn ook de enigste partijen die beter doen in de peilingen. Toeval? |
Citaat:
Maar om nu eerlijk te zijn: veel 'ding' heb ik van hun kant nog niet gezien, Wouter van Besien zit liever thuis Stratego te spelen, zegt hij zelf toch. |
Besien zeggen dat fronten niet goed zijn 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaamse fronten beletten immers de onvoorwaardelijke overgave aan de Walen. In ieder geval wacht ik in spanning tot hij gaat zeggen dat het Waals front nu al een jaar lang alles vertraagt, maar soit, ik verwacht eerlijk gezegd geen consequentie van een Groentje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be