![]() |
Vlamingen moeten het respect van Brussel en Wallonie TERUGWINNEN!
Citaat:
Wij moeten het respect terugwinnen? Klak af, hoofd gebogen, bonjeur mesjeu et merci zeggen, en twaalf miljard deponeren? En d�*n aub vragen of ze ons een beetje willen respecteren, want dat onze knieën wat pijn beginnen doen om er nog een knieval bij te maken? |
Andy Vermaut? Eén van die clowns van de BUB nog maar eens? :-D
Citaat:
|
Die is mooi,de wereld op zijn kop dus...
Man,man,man,die arrogantie toch... |
hoeveel stemmen heeft de BUB gehaald in juni 2010?
|
Citaat:
|
Als "belgen" dit kunnen doen met Vlaamse symbolen staat de deur vanaf nu open om de belgische symbolen aan te pakken hé ...
Respect voor een hoop halve garen gelijk die van bub had ik al niet maar nu zijn ze imo enkel nog goed om in een kwispedoor te steken ... |
Citaat:
|
Er valt hier niks te moeten.
|
Hoe kunnen we trouwens iets terugwinnen wat we nooit gehad hebben ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij normale mensen roept het hierboven beschreven gedrag - volkomen terecht, trouwens - alleen maar afkeer, misprijzen, verachting en walg op. Het is natuurlijk ook niet nodig in het andere uiterste - genre 'opgestoken middelvinger' - te vervallen. Ik vrees dat respect afdwingen enkel mogelijk is via de moeilijke weg van het zelfrespect, en dat uit zich volgens mij in de eerste plaats in beschaafd en dus autonoom optreden. Edit: en ja, 'autonoom' kan wel eens 'koppig' of 'onverzettelijk' lijken, maar de vlaggen 'standvastig' of 'volhardend' dekken dezelfde lading, en klinken minder pejoratief. |
Ik had gedacht dat het geven van 11 miljard per jaar automatisch zou moeten zorgen voor respect. Ik zou toch enorm veel respect hebben voor de man of vrouw die morgen met 11 miljard naar mij komt
|
Citaat:
Voor de rest is de naam van de groep goed gekozen... De link met het Stockholm syndroom is duidelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be