Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dood aan alle Belgen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156502)

manta 15 juni 2011 12:37

Dood aan alle Belgen

Niet verschieten, ik heb de titel niet uitgevonden ... ;-)

Het is ......... De titel van een kinderboekje... :?

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=RH3BDDB3
Citaat:

Amerikaans kinderboek wil alle Belgen uitmoorden
Dood aan alle Belgen. Zo heet het hoogst opmerkelijke boek van de Amerikaanse tekenaar Danny Wind (28). Ondertitel: Een kindergids voor een genocide.
8O

Citaat:

Voorts publiceert hij een kaart, waarop hij Nederland, Frankrijk en Duitsland aanduidt met lachende gezichtjes, terwijl hij over België doodskoppen heeft getekend. In de laatste van negentien spotprenten vertelt hij: ‘Zodra de Belgen dood zijn, moord ik de Zweden uit. Zwijg me over die Zweden.'

Vanwaar die haat tegen België? Californiër Danny Wind vindt dat ons land geen identiteit heeft. ‘België en zijn elf miljoen inwoners hebben niets bijgedragen tot de wereldcultuur', vertelt hij. ‘Waaraan denk je als je België hoort? Aan wafels, bier en chocolade. Meer niet.'

‘Let's kill all the Belgians, a child's guide to genocide' (10,76 euro) is te koop via www.lulu.com
Is dit dan het resultaat van zoveel jaar belgische politiek? chocolade en wafels??? 8O (bier is te begrijpen natuurlijk)

Nu ja , los van het feit dat zo'n boek met zo'n inhoud niet echt iets voor kinderen vraag ik me wel af wat voor beeld de wereld heeft van belgie ... :?

manta 15 juni 2011 12:46

Citaat:

Maybe Belgium chokes the world with its sweet, sweet waffles to divert us from its growing imperialist ambitions, as the Belgians build a war machine on a scale undreamt of by Alexander or Genghis Khan. As America dithers in the Middle East, its true enemy gathers strength far closer to home. This essential instuctional manual will teach America's children about the growing Belgian threat, and tell them how to combat the coming invasion. Buy it now--because tomorrow may be too late.
Wat moet je daar nu van denken hé ...

Herr Flick 15 juni 2011 12:50

Aangezien ik een Vlaming ben, en me niet echt belg voel, voel ik me ook niet aangesproken, en die puriteinse amerikaan zou beter eens van ons paterwater komen drinken dan is m op slag verlost van zijn moordzuchtige gedachten.

manta 15 juni 2011 12:53

http://windshares.blogspot.com/2007/...-guide-to.html
Om zoiets uit te geven in Amerika waar de wacko's toch overal rondlopen is wel een beetje uitdagen ... :?

Allee ...
Citaat:

Pg. 6: If you ever see a Belgian, you should run away and alert the nearest police officer or Dutchman.

(Billy flees in terror from the Belgian chasing him.)

But you probably won’t be able to find anyone, so you will have to kill him yourself.
Steekt ze nog wat in hunne kop ... :?

van Maerlant 15 juni 2011 12:54

De tekeningetjes zijn best grappig. Amerika is duidelijk het land van de vrijheid. Zelfs zoiets is daar toegelaten.

manta 15 juni 2011 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5509167)
Aangezien ik een Vlaming ben, en me niet echt belg voel, voel ik me ook niet aangesproken, en die puriteinse amerikaan zou beter eens van ons paterwater komen drinken dan is m op slag verlost van zijn moordzuchtige gedachten.

Maar ge gaat voorlopig nog met nen belze pas over straat moeten lopen hé ... :mrgreen:

SDG 15 juni 2011 12:55

Citaat:

Ik denk echt niet dat ze daarmee rekening zullen houden. Er zal toch niets anders op zitten dan België op te doeken, jammer genoeg. ;-)

Eigenzinnig 15 juni 2011 13:05

Moest de lets kill Palin mail een compensatie krijgen ?
:-D

Marxmannetje 15 juni 2011 13:08

Wat zouden ze zeggen als we splitsen? :lol:

Herr Flick 15 juni 2011 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5509179)
Maar ge gaat voorlopig nog met nen belze pas over straat moeten lopen hé ... :mrgreen:

Ja, zelf dat voos b ke naast mijn plak werkt al op mijn systeem...

Herr Flick 15 juni 2011 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5509227)
Wat zouden ze zeggen als we splitsen? :lol:

Ja dan kunnen ze da boekske op de messing zwieren...

manta 15 juni 2011 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5509274)
Ja, zelf dat voos b ke naast mijn plak werkt al op mijn systeem...

En ge moogt er dan nog geen VL overplakken ... :-(
Ondertussen zit jij al jaren mee te betalen voor handelsmissies , prinsmissies, soldaatjes die op missie gaan om goed te staan bij bondgenoten en zo , wat geven ze terug?
Om de zaak nog wat erger te maken willen ze de chocolade ook nog eens naar 't oostblok doen http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110615_079 :?
Buiten spruiten en een nepland zonder regering is het hier niet veel meer...

En 't ligt voor op m'n tong om de vraag te stellen wat er zou gebeuren moest ik in dit land een boekje schrijven met "dood aan alle" in de titel ...
Bak in wegens racisme en aanzetten tot haat of geweld... :?

Slasty 16 juni 2011 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5509144)
Niet verschieten, ik heb de titel niet uitgevonden ... ;-)

Het is ......... De titel van een kinderboekje... :?

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=RH3BDDB3
8O

Is dit dan het resultaat van zoveel jaar belgische politiek? chocolade en wafels??? 8O (bier is te begrijpen natuurlijk)

Nu ja , los van het feit dat zo'n boek met zo'n inhoud niet echt iets voor kinderen vraag ik me wel af wat voor beeld de wereld heeft van belgie ... :?

Asjeblieft zeg, het hele boek is als grap bedoelt. , Ooit gehoord van humor? De auteur heeft zelfs bewust gezocht naar een land waaraan NIEMAND aanstoot zou nemen. Zoals hij zelf zegt : "I thought it quite impossible to hate Belgium" Hij wou in dit IRONISCH boekje het buitenlands beleid van de USA op de korrel nemen die idd vaak zo'n dingen debiteren als zijnde absolute waarheid over tal van landen. Het boekje is trouwens uitgegeven in eigen beheer en er zijn er 19 (negentien, een en negen, ....) van verkocht aan familie en vrienden.

Wautd 16 juni 2011 11:12

Lijkt mij ook eerder een geval van satire hoor

Herr Flick 16 juni 2011 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Slasty (Bericht 5510907)
Asjeblieft zeg, het hele boek is als grap bedoelt. , Ooit gehoord van humor? De auteur heeft zelfs bewust gezocht naar een land waaraan NIEMAND aanstoot zou nemen. Zoals hij zelf zegt : "I thought it quite impossible to hate Belgium" Hij wou in dit IRONISCH boekje het buitenlands beleid van de USA op de korrel nemen die idd vaak zo'n dingen debiteren als zijnde absolute waarheid over tal van landen. Het boekje is trouwens uitgegeven in eigen beheer en er zijn er 19 (negentien, een en negen, ....) van verkocht aan familie en vrienden.

Ik had er eigenlijk wel een exemplaar van willen hebben...

fabianen 16 juni 2011 15:35

Citaat:

Ja,en als je de aardbol voor zijn neus zet en vraagt,waar ligt België?Hij het niet eens weet liggen.

fonne 16 juni 2011 20:31

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wautd (Bericht 5510916)
Lijkt mij ook eerder een geval van satire hoor

De tekening van een Belgicist is nochtans zeer waarheidsgetrouw.

Bijlage 81397

Another Jack 16 juni 2011 20:36

Fonne komt grappig uit de hoek. (zou eens tijd worden...)

fonne 16 juni 2011 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5511953)
Fonne komt grappig uit de hoek. (zou eens tijd worden...)

En nu nog wachten op de eerste inhoudelijke bijdrage van Boerke als elk Ander.

Another Jack 16 juni 2011 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5511955)
En nu nog wachten op de eerste inhoudelijke bijdrage van Boerke als elk Ander.

Lap, de droogstoppel is terug.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be