![]() |
Belgie of Griekenland ??
Wat is het verschil tussen Belgie en Griekenland.
1 ding In Griekenland kom je nog Grieken tegen op straat |
Hier kom je inderdaad vrij weinig Grieken tegen ja. :)
Het enige verschil is dat Griekenland een volledig werkende regering heeft. En Belgique niet. Zodra er hier een regering gevormd wordt zal de hel hier ook losbreken en dan zal het veel verder gaan dan in Athene want in Brussel woont veel volk dat zich niet gebonden voelt aan de brave Europese burgerlijke etikette. Bovendien is Brussel het epicentrum van de oorzaken van de opstanden in heel Europa. Overigens maakt het geen bal uit of die regering met of zonder n-va zal zijn, het zal de lokale afdeling van het IMF zijn dat regeert. |
Ik wilde vandaag een foto maken van het stadhuis van de stad waar ik al jaren leef.
Ik heb een kwartier gewacht omdat ik geen mensen op de foto wilden, en het dan opgeven. Het waren overigens niet zomaar mensen, maar telkens mensen waarvan uit de fysieke kenmerken bleek dat ze allochtonen waren (je hebt ook veel allochtonen waarbij je het niet ziet maar slechts merkt aan hun gedrag of wanneer ze spreken, bv. uit Oost-Europa (Polen, Russen, mensen uit Oekraïne, Tsjechië en soms zelfs nog lager gelegen landen als Roemenië, Bulgarije, Slovakije, Kroatië, ...). En met alle respect maar ik wou niet het idee geven dat de foto van dit Oervlaamse gemeentehuis in deze Oervlaamse stad eentje ergens uit Verwegistan is. Dat zou afbreuk doen aan het feit dat het gewoon in Vlaanderen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is het verschil tussen Belgie en Griekenland.
Griekenland zal als land de crissis overleven, Belgie niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Griekenland is het meestal mooier weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Afijn, in mijn geval toch:cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Griekenland ging ten onder aan corruptie en België.......
Nee, laat maar. |
Spoedig lachen we ons allemaal een Griek.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be