Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Uw genantste moment (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156514)

Eigenzinnig 15 juni 2011 16:16

Uw genantste moment

http://www.youtube.com/watch?v=ro_MDv90rtw

Wat was uw meest genante moment ?

Dronkoers 15 juni 2011 16:22

:lol:

Demper 15 juni 2011 16:52

Ge kunt die journalist geen ongelijk geven.
De begeleider lijkt ook een beetje anders.

Txiki 15 juni 2011 17:14

Wat is er nu genant aan?

Dronkoers 15 juni 2011 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5509787)
Wat is er nu genant aan?

Wat is genant?

bgf324 15 juni 2011 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5509876)
Wat is genant?

Laat een dikke scheet op de tram. Zo een die iedereen hoort.
Het gevoel dat door je heen gaat, als je dan iedereen naar je ziet kijken, dat is "genant"

Dronkoers 15 juni 2011 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5509881)
Het gevoel dat door je heen gaat, als je dan iedereen naar je ziet kijken, dat is "genant"

Ah, een gevoel van opluchting is dus "genant" ;-)

Dronkoers 15 juni 2011 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5509894)
Ah, een gevoel van opluchting is dus "genant" ;-)

Hoewel, sommige mensen die met mij meegaan (vrienden genoemd ;-) ) hebben daar precies een ander gevoel bij al ik een knallende scheet/boer laat in bus/tram/trein

Flippend Rund 15 juni 2011 18:18

Die keer toen ik zat aan te pappen met een felle blondine en mijn berichtje per ongeluk op twitter zette :lol:

From_Vlaanderen 15 juni 2011 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5509881)

Vanaf dat ik zeg:

Bende klungels, geef da is rap hier. Ik zal is voordoen hoe dat moet se. Godverdomme! Hou na mij in 't oeg e.
(In 50% van de gevallen loopt dat helemaal fout)
Terug hiel graaf dan: "Arre mannen, nu hedde gezien hoe dat dat moet e"

Concreet voorbeeldje. Er was iemand aan het zagen dat 'm slecht kon lossen op een bedrijf omdat 'm daar niet geparkeerd geraakte, want die poort, dat ging maar juist, echt juist. Je kent dat.

Ik zeg: "Ik zal wel ne keer gaan zien".
Ik kom daar aan; ik draai 'm daar achteruit in. Ik stap uit, ik ga kijken. Mja, de poort lag eronder.

's Anderen daags telefoon.
De baas van 't bedrijfje: "Die chauffeur van gisteren heeft de poort uitgereden!"
Ikke: "Ja da was kik". :lol:

Eigenzinnig 15 juni 2011 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 5509905)
Die keer toen ik zat aan te pappen met een felle blondine en mijn berichtje per ongeluk op twitter zette :lol:

Die keer dat ik de marseillaise zong op de trappen van de kerk..
Die keer dat ik zei dat zeven minuten politieke moed genoeg waren om mijn goesting te krijgen..
Die keer dat ik geen tekst had behalve die op de autocue en Ivan de Vadder mij andere vragen begon te stellen..
Die keer..
Die keer..

Trixie 15 juni 2011 18:25

Jaren geleden gingen wij een nieuwe auto kopen. We hadden voordien al een kijkje genomen, een keuze gemaakt en afspraken gemaakt met de concessiehouder van de garage. Op de bewuste dag dat we effectief de betaling zouden regelen togen wij dus, vergezeld van onze (toen 8-jarige zoon) naar de garage. Richting kantoor dus, zjatteke koffie aangeboden gekregen, ge kent dat wel...
Terwijl mijne man nog enkele vragen aan het stellen is aan de "gerant", roept onze zoon ineens keiluid: (kijkt de gerant aan)- "Amai zeg; gij lijkt sprekend op Mr Bean!!! Kijk mama, dieje heeft juist dezelfde kop"!!! ....Tja, daar staat ge dan he. Echt, ik kon door de grond zakken van schaamte.
Gelukkig antwoordde die gerant met de woorden: "Awel, er zijn er nog die zeggen dat ik op Mr Bean gelijk". (Die leek daar idd héééél hard op).:lol::lol:

Flippend Rund 15 juni 2011 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5509918)
Die keer dat ik de marseillaise zong op de trappen van de kerk..
Die keer dat ik zei dat zeven minuten politieke moed genoeg waren om mijn goesting te krijgen..
Die keer dat ik geen tekst had behalve die op de autocue en Ivan de Vadder mij andere vragen begon te stellen..
Die keer..
Die keer..

Die keer toen ik de Fortis bank verpatste aan het buitenland

Trixie 15 juni 2011 18:33

Die keer dat er vlak voor onze deur een botsing met twee wagens gebeurde. Ik stond daar al enkele minuten toen er een vrouw naast mij kwam staan. Ik zeg tegen haar: " Diene pee die in fout is, amai wat voor een zuurpruim is da seg"!
Antwoord van die vrouw: Ja madame, dat is wel mijne man hé...Ik kon ni vlug genoeg terug binnen lopen.

Dronkoers 15 juni 2011 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5509944)
Die keer dat er vlak voor onze deur een botsing met twee wagens gebeurde. Ik stond daar al enkele minuten toen er een vrouw naast mij kwam staan. Ik zeg tegen haar: " Diene pee die in fout is, amai wat voor een zuurpruim is da seg"!
Antwoord van die vrouw: Ja madame, dat is wel mijne man hé...Ik kon ni vlug genoeg terug binnen lopen.

Ik laat gewoon een harde boer als ze zomaar tegen mij beginnen uit te leggen ;-)

From_Vlaanderen 15 juni 2011 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5509944)

"Amai, schoöne kommis veur, kop is wa minder"
"Das mijn vrouw"
" *schouderkloppend* goe gewarekt jounge"

Trixie 15 juni 2011 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5509956)
"Amai, schoöne kommis veur, kop is wa minder"
"Das mijn vrouw"
" *schouderkloppend* goe gewarekt jounge"

Effekes de vertaling please?:-)

From_Vlaanderen 15 juni 2011 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5509965)
Effekes de vertaling please?:-)

"Die griet heeft dikke tetten. Jammer van het hoofd."
"Dat is mijn vrouw."
"*Schouderkloppend* Goed gewerkt man!"

Trixie 15 juni 2011 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5509966)
"Die griet heeft dikke tetten. Jammer van het hoofd."
"Dat is mijn vrouw."
"*Schouderkloppend* Goed gewerkt man!"

AAAaaahhhh.8-)8-)

Ke Nan 15 juni 2011 18:42

Hahaha

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be