![]() |
Wie zegt wat op 11 juli ?
Wie zegt wat op 11 juli ?
De datum 13/6/11 is voorbij, 1 jaar na de verkiezingen. Nu komt de jaarlijkse 11 juli vlug dichtbij. Vandaar dit topic. Wie zal volgens u wat zeggen ? NVA opent alvast de debatten met de oproep tot frontvorming. VBL deed zijn actie in de wetstraat. Een voorspel naar 11 juli die dit jaar wel eens voor opmerkelijke speechen kan zorgen. Waarom zouden bepaalde personen zich nog moeten inhouden? Of beter nog, wie had u graag wat horen zeggen ? |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=lg27_caSA3w :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Bruno Tobback (SP.a):"Als ze nu niet ophouden, haal ik er mijn pa bij."
|
Ik zeg op 11 juli: :cheer: The Pogues :cheer:
|
Als het aan mij ligt houden ze het feestje in Brugge en mag iedereen "des gilden vriend" (proberen te) zeggen :)
|
Waarschijnlijk wordt het iets van "een akkoord is nog steeds mogelijk", en andere zaken, waaraan een normaal mens toch begint te twijfelen.
|
Ik gok dat Gennez iets stoem zal zeggen :-)
Niet echt een gewaagde voorspelling, maar hij komt wel zo goed als zeker uit :-D |
Citaat:
|
Op 11 juli verklaart Elio Di Rupo Wallo-Brux onafhankelijk...
Benaming: Wallo-Bruxo-Rupo... |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=MKZnqfp2GBE |
Citaat:
|
Citaat:
en daarna zeg ik 'mag ik deze dans van u?' op de Grote Markt in Antwerpen voor het gratis bal :cheer: |
Olivier Maingain, in één van de zes; 'Ik ben het hier beu ik verhuis naar Brussel' :-)
Belgicisten, nu mag het, zeggen dat ik droom lol ;-) |
Citaat:
|
Euh, nee ?? 8O
van al die schoon wijven die daar gaan zijn tiens. |
Ah nee, beleefd vragen is seksistisch, ik ga ze gewoon bij hun haar pakken en meesleuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat die ettelijke middelvingers gaat te kort komen als die haar mening openbaar moet ventileren naar aanleiding van de jongste ontwikkelingen... En het arm menske hééft er maar twee om mee te zwaaien...quelle horreur....:lol: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be