![]() |
16 juni 2011: nva zal niet plooien! Is dat duidelijk?
Ik vind dat zelf niet uit hé, 't staat in de gazet:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110616_005 titel: 'N-VA is niet van plan te plooien' Punt van discussie: Kan het duidelijker ? teneur van het artikel: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Is er wel iemand die echt een regering wil vormen? Want de volgende regering zal hard moeten optreden ( besparingen en extra belastingen ) om uit de schulden te komen. Een taak waar helemaal geen eer mee te rapen valt en waarop men afgerekend wordt bij de volgende verkiezingen.
|
Citaat:
Als je besparingen correct uitvoerd, en de mensen de waarheid verteld hoef je electoraal geen vrees te hebben. |
Citaat:
De enige redenen die ze afdreunen als een mantra zijn "het is niet meer betaalbaar", "vergrijzing" en "het moet van Europa". Andere redenen hebben ze blijkbaar niet. |
leterme is alleen popukair bij francofonen..die houden van leugenaars en bedriegers
kijk naar eyskens,martens,verhofstadt |
Men durft hier geen ingrijpende maatregelen nemen omdat de bonden er steeds een stokje voor steken. Zelfs de index nog maar onderzoeken is er al te veel aan.
En dan maar zagen dat alle bedrijven hier wegtrekken en we afglijden naar Griekse toestanden (ok das extreem, maar toch). |
[quote]
Citaat:
Citaat:
U weet dat Griekenland gelogen heeft over zijn economische huishouding...welnu: van Guyke de leugenaar is ook bekend dat hij de ganse schuld van de NMBS heeft achtergehouden om zijn rekening te laten kloppen (en dan heb ik het geeneens over zijn sell and lease back truukjes). |
Citaat:
Er zal niet worden bespaard buiten wat gepruts in de marge, er komt geen staatshervorming, BHV wordt niet gesplitst en er komt geen federale regering meer met een Vlaamse meerderheid. Griekenland is onze toekomst. De Vlaming is gewoon niet slimmer en hij verdient wat komt. |
Citaat:
|
Citaat:
als zij eruit stappen is het gedaan met de eu |
Citaat:
In die optiek begrijp ik echt niet waarom de SP zo gebrand is om in deze regering te zetelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Aai dount tink sow |
het VB heeft ook nooit geplooid
en waar dat uiteindelijk uitkomt is ook duidelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be