![]() |
Iedereen zal het zich nog herinneren, de bende van den dikke die de overvallenplaag in antwerpen leide... de straffen zijn uitgesproken en wat krijgen ze? VOORWAARDELIJK!! Het is gewoon een schande dat ze zo makkelijk weer vrijkomen.. overvallen plegen wordt gewoon beloond!
***** 08/06 Rechter geeft milde straffen De correctionele rechtbank heeft gisteren de eerste daders veroordeeld van de overvallenplaag die begin dit jaar Antwerpen en omstreken teisterde. Houtman M. (20), Hasan H. (18) en Abdelhamed O.A. (20) pleegden op 24 januari een brutale overval op de fotowinkel van Paul Van de Vyver in Hoboken. Ze kregen 30 maanden voorwaardelijk. Het openbaar ministerie had drie jaar effectief geëist. De overval op de fotowinkel viel midden in de overvallenplaag die Antwerpen in de ban hield. In de drie weken die eraan voorafgingen, had de bende - die bekend zou worden als de ‘Bende van den Dikke’ - al vier van haar twaalf wapenfeiten laten optekenen. Tot vandaag werden 68 overvallen gepleegd, maar het gros ervan viel in de eerste twee maanden van het jaar. Nu komen de drie er met 30 maanden voorwaardelijk goedkoop vanaf, want het openbaar ministerie had drie jaar effectief gevorderd. De rechtbank hield rekening met hun jonge leeftijd, hun blanco strafregister en het feit dat ze al vier maanden in voorhechtenis zaten. |
Citaat:
De status van bananenrepubliek komt steeds dichterbij.... [size=6]Of gaat iedereen hier beweren dat die gasten niet in den bak horen misschien ???[/size] |
Een bekende van mij is nog steeds onder de indruk van het gebeuren toen hij was verkoper in de Nisan garage op de bischoppenhoflaan
Ik stel voor om het bovenstaande te kopiëren en doorsturen via Mail naar alle bekenden.... Ter Informatie 8) |
wat blijft het toch weer opvallend stil aan de zijde van multicultureel pro. Ik ben eens benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben.....
|
Al het gezeik over respect voor de ethnische afkomt, respect voor godsdienstvrijheid ten spijt, stel ik vast dat Justitie geen oren heeft naar het respecteren van de religieuse en culturele identiteit van de daders. Jammer, ik had graag gezien hoe ze berecht werden volgens hun geadoreerde sharia-principes : handen af ! :mrgreen:
|
Citaat:
Maar goed, terug effe serieus. OM eiste 3 jaar effectief? 3 jaar maar ?!? 3 jaar voor 68 overvallen??? Om u krom en terug recht te lachen... |
Die gasten hebben niet alleen "ons" blanke superras geviseerd, ik herinner mij beelden van een gehoofddoekte vrouw die ook slachtoffer was.
Dat ze er zo "goedkoop" vanaf komen snap ik ook niet. Nu denken heel wat jonge gastjes misschien dat het nog de moeite loont om ook wat overvallen te gaan plegen, het risico om in de bak te vliegen is praktisch nihil. De grote verliezers zijn de agenten en speurders die al hun energie en tijd hebben moeten steken in die arrestatie, en die nu een slag in het gezicht krijgen, om maar te zwijgen over de slachtoffers van die bende. |
Ach... zolang hun fietslicht maar correct brandt zal het allemaal nogal aflopen zeker?
Een blanco strafblad? vanaf wanneer begint men dan te tellen? Ik begrijp toch wel die politiemensen die hun best hebben gedaan om die gasten te klissen! Het is om uw bloot gat van te laten zien (maar daarvoor krijgt ge waarschijnlijk meer!) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vorig jaar waren er zelfs een stuk méér overvallen in dezelfde maanden, maar toen zonder die massale media aandacht. Het is alsof de politie er pas iets aan doet als ze van hogerhand hun fiat geven, of onder druk gezet worden. |
In het vervolg zullen ze hun mechelse collegas volgen en gewoon neerschieten. Kost veel minder aan de samenleving.
|
Citaat:
Citaat:
de zaak van de bende van den dikke moet nog voorkomen. zij worden er van beschuldigd 12 overvallen gepleegd te hebben. 2 overvallers van 10 axabanken zijn in turnhout veroordeeld tot 10 en 14 jaar.. |
Haa.... dat is al iets anders.
Alhoewel, in de Gazet van Antwerpen staat het nochtans zo: Citaat:
|
Citaat:
Ik denk mocht je een 'rechtvaardige' moslimjury recht laten spreken naar hun normen je hier wel minder moslim-misdaad zou hebben. |
Citaat:
Niet-moslims mogen nl. niet tegen moslims getuigen voor zo'n sharia rechtbank! Dan wordt het wel lastig hé ? |
shit het gaat niet !
|
Citaat:
|
Citaat:
De correctionele rechtbank heeft gisteren de eerste daders veroordeeld van de overvallenplaag die begin dit jaar Antwerpen en omstreken teisterde. Houtman M. (20), Hasan H. (18) en Abdelhamed O.A. (20) pleegden op 24 januari een brutale overval op de fotowinkel van Paul Van de Vyver in Hoboken. Ze kregen 30 maanden voorwaardelijk. Het openbaar ministerie had drie jaar effectief geëist. De overval op de fotowinkel viel midden in de overvallenplaag die Antwerpen in de ban hield. In de drie weken die eraan voorafgingen, had de bende - die bekend zou worden als de ‘Bende van den Dikke’ - al vier van haar twaalf wapenfeiten laten optekenen. Tot vandaag werden 68 overvallen gepleegd, maar het gros ervan viel in de eerste twee maanden van het jaar. Nu komen de drie er met 30 maanden voorwaardelijk goedkoop vanaf, want het openbaar ministerie had drie jaar effectief gevorderd. De rechtbank hield rekening met hun jonge leeftijd, hun blanco strafregister en het feit dat ze al vier maanden in voorhechtenis zaten. Dit artikel stelt dat de overval op de fotowinkel in dezelfde periode viel als de overvallen van de dikke van Bisthoven, niet meer niet minder. Er staat letterlijk : Houtman M. (20), Hasan H. (18) en Abdelhamed O.A. (20) pleegden op 24 januari een brutale overval op de fotowinkel van Paul Van de Vyver in Hoboken Zij hebben die overval gepleegd en geen andere. Ik kan daar dus echt niet uit afleiden dat het leden van die bende zijn. Misschien iets te snel gelezen? desalniettemin idd te lichte straffen, daar ben ik het mee eens. |
MAAAR PAS OP:
Durf er NIET aan te denken om ook maar even uwe gaspedaal te diep in de drukken. zeg hebde dat ook gehoord van die typ die zijn vrouw heeft afgemaakt uit jalousie. Hij is ook voorwaardelijk vrij. Zijn vrouw had hem namelijk uitgedaagd!!!!! 555 the number of the DEVIL xxx de judaskus Ik voel mijn woede reeds opborrelen. Waar is de sfeer van de WITTE MARS. Grimmig, Grauw en de volgende keer (die in aantocht is) ook RAUW |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be