![]() |
Vreemdgaan
Wie heeft er zijn partner ooit bedrogen? Zou je dat opnieuw doen of heb je er juist heel veel spijt van?
Ik zal zelf maar beginnen: ik ben nog nooit vreemd gegaan en ben dat ook niet van plan, al ben ik onlangs seksueel aangetrokken geweest door een andere vrouw, maar ik heb me kunnen bedwingen en de gelegenheid zal zich niet meer voordoen. Oef, relatie gered, want ik geef enorm veel om mijn vrouw en wil haar niet kwetsen. Uiteraard is de poll anoniem, maar zij die vrijuit wensen te spreken: doet u maar. |
welke poll?
|
Citaat:
Zoals u ongetwijfeld wel zal weten, wordt eerst het onderwerp gepost waarna de poster een aantal minuten heeft om die poll in te voegen. Als u dus op dezelfde minuut reageert als dit onderwerp gepost wordt, is de kans behoorlijk groot dat de topicstarter zijn poll nog niet klaar heeft. |
Citaat:
En toevallig stemt u ook op de CD&V. |
Dat hangt er vanaf hoe je vreemdgaan definieert...
|
Tot nu toe heb ik aan de verleiding kunnen weerstaan.
Maar uiteindelijk zit er een beetje menselijkheid in mij. |
Citaat:
|
'k ben niet zo voor donker vlees, dus dat zit wel snor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als die van ons meegaat, is dat ook vreemdgaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom lijkt het gras steeds groener aan de overkant?
Ik weet wat ik heb, wat ik eraan heb en zou dat nooit opgeven voor ne "wildvreemde". (Waarvan ge tenslotte niet weet wat ge eraan zult hebben).:-) |
Als mijn stamcafé dicht is, moet ik wel naar een ander café.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou echt ni willen veranderen se. Al die "nieuwe" stamcafé's...neeje merci. Doe mij maar een echt , ouderwets cafeetje!:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be