Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Meest overroepen muziek album(s) allertijden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156650)

Frost 18 juni 2011 09:47

Meest overroepen muziek album(s) allertijden?

Een album die overal goede kritieken krijgt, maar zelf vind je het maar niks iedereen heeft er wel zo eentje. Ik zal hier maar de spits afbijten. Ik kies voor Roots van Sepultura. Na twee niet onaardige langspelers kwamen Beneath The Remains, Arise en Chaos A.D. fantastische schijven, maar dan kwam Roots. Een album waar de invloed van Max Cavalera was en de Soulfly sound was er al aardig op te horen. Ik vind die plaat maar niets. Gelukkig heeft Max Cavalera al lang geleden de band verlaten en met Derrick Green beuken ze er weer lekker op los 8-).

Mitgard 18 juni 2011 09:51

Negativo-draad.

HOUZEE ! 18 juni 2011 11:05

Ongeveer alles van Bob Dylan

BigF 18 juni 2011 11:28

De zwarte van Metallica.

dark_lord_of_belgium 18 juni 2011 11:58

zowat alles van kiss en ozzy osbourne en manowar

dark_lord_of_belgium 18 juni 2011 12:00

ah en dan vergeet ik nog alles van dio en black sabbath

bgf324 18 juni 2011 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frost (Bericht 5514015)
Een album die overal goede kritieken krijgt, maar zelf vind je het maar niks iedereen heeft er wel zo eentje. Ik zal hier maar de spits afbijten. Ik kies voor Roots van Sepultura. Na twee niet onaardige langspelers kwamen Beneath The Remains, Arise en Chaos A.D. fantastische schijven, maar dan kwam Roots. Een album waar de invloed van Max Cavalera was en de Soulfly sound was er al aardig op te horen. Ik vind die plaat maar niets. Gelukkig heeft Max Cavalera al lang geleden de band verlaten en met Derrick Green beuken ze er weer lekker op los 8-).

Roots is idd zwaar overgewaardeerd. Eindelijk iemand die het met me eens is. :-)

bgf324 18 juni 2011 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dark_lord_of_belgium (Bericht 5514167)
zowat alles van kiss en ozzy osbourne en manowar

Kiss en Manowar = akkoord.

Ozzy :cheer:

bgf324 18 juni 2011 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dark_lord_of_belgium (Bericht 5514170)
ah en dan vergeet ik nog alles van dio en black sabbath

:evil:

manta 18 juni 2011 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5514411)
:evil:

Ni aantrekken , 't is weer zo ene die vol adoratie zit te gapen naar 't nieuwste justin bieberfilmke op mtv ... ;-)

Xenophon 18 juni 2011 15:01

Alles van de Beatles en de Stones.

SDG 18 juni 2011 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frost (Bericht 5514015)

'Roots' is zwaar beïnvloed geweest door Korn (o.a. door de productie van Ross Robinson).

bgf324 18 juni 2011 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5514426)
Alles van de Beatles en de Stones.

The Beatles zijn wel wat overroepen. Maar ze zijn nog steeds de moeite.

bgf324 18 juni 2011 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5514431)
'Roots' is zwaar beïnvloed geweest door Korn (o.a. door de productie van Ross Robinson).

Korn, Slipknot en die shit = waardeloos.

Dronkoers 19 juni 2011 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 5514125)
De zwarte van Metallica.

Dikke ²

Mitgard 19 juni 2011 11:55

Citaat:

De zwarte van Metallica.

Het is natuurlijk zo'n ontzettend onnozel tr00 cliché om goedverkopende albums af te breken (wat zijn die metallertjes toch voorspelbaar), maar soit.
Metallica vind ik in z'n geheel overschat.
Hun grootste verdienste is dat ze metal 'toegankelijk' hebben gemaakt en er zo een heleboel mensen via hun andere metalgroepen hebben leren kennen.

Dronkoers 19 juni 2011 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5515817)
Het is natuurlijk zo'n ontzettend onnozel tr00 cliché om goedverkopende albums af te breken (wat zijn die metallertjes toch voorspelbaar), maar soit.
Metallica vind ik in z'n geheel overschat.
Hun grootste verdienste is dat ze metal 'toegankelijk' hebben gemaakt en er zo een heleboel mensen via hun andere metalgroepen hebben leren kennen.

Dat is toch de definitie van "overroepen muziekalbums"? :-)

kiko 19 juni 2011 13:41

Citaat:

De zwarte van Metallica.

Eén van de weinige albums van Metallica die te genieten zijn, en die Metallica definitief op het muzieklandschap gezet heeft. Het is niet toevallig hun meestverkochte album.

Pelgrim 19 juni 2011 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5515817)

lol :lol: zo waar, maar echt ni alleen voor de metallertjes hoor.

dark_lord_of_belgium 19 juni 2011 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5514418)
Ni aantrekken , 't is weer zo ene die vol adoratie zit te gapen naar 't nieuwste justin bieberfilmke op mtv ... ;-)

dan ben jij toch mis ik bepaal zelf wel wat ik goed vind en laat me daarom ook niet beinvloeden door een menigte of massa

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be