![]() |
Buurtbewoners Eilandje verjagen metalcafé
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...ddemonium.aspx
Kleinburgerlijkheid is wel degelijk een actueel probleem, zo blijkt. Wat kan men zoal doen tegen dergelijke uitspattingen van hautain gepeupel met misplaatste superioriteitscomplexen? |
Citaat:
Hopen kroegen daar (en een paar waar ze regelmatig door de ruit vliegen ook) , maar 't pandje moet wel wegblijven ... |
Citaat:
Dat is toch uw vraag hé ? Ik vind dat een beetje een dubieuze vraag. |
Citaat:
Jaja, de reclameseut in 't stadhuis heeft de boel er wel op laten vooruitgaan , op een paar jaar tijd nog net geen frigoboxverbod... |
Plant niemand een protestactie hiertegen? En hele zaterdagmiddag in metaloutfit daar rondlopen?
Daarvoor wil ik mijn metal-kleding nog eens van onze het stof halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de cafébaas? Wat moet die dan doen, daar toch z'n kroeg openen en wachten op de pesterijen, de overdreven controles en zo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me best voorstellen dat iemand geen zin heeft om een café te openen met zo'n boeltje tegenwind, een zaak openen brengt al miserie genoeg met zich mee, zeker in een tijd waar antirokers en inflatiebrouwers het voor't zeggen hebben ... |
Citaat:
Ik kan begrijpen dat het voor de uitbater van het PandDemonium niet leuk is om te starten met tegenwind, maar een petitie met een resultaat van ocharme 50 handtekeningen is toch maar heel povertjes. Als je daarvoor al je plannen moet laten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die cafébaas al zo gemakkelijk afhaakt, bij wie ligt het probleem dan? |
Ik heb persoonlijk reactie gekregen van de uitbaters.
Citaat:
|
Citaat:
Ik woon vlakbij Den Aalmoezenier in Antwerpen, waar het ongeveer elke dag feest is, midden in een woonwijk. Daar staat een buitenwipper die de mensen aanmaant stil te zijn als ze buitenkomen. Dat werkt al 15 jaar zonder problemen. Voor een "beetje lawaai op 't straat" komen de flikken niet buiten, hoor en kan men nog veel minder je zaak sluiten. |
Citaat:
Ferrari in brand gestoken in Antwerpse |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be