![]() |
Waarom zoveel mensen bang zijn van nationalisme
Nationalisme en genocide gaan hand in hand.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nationalisme en moord gaan hand in hand. ![]() ![]() ![]() Nationalisten denken niet maar volgen. |
Het gebruik van dubbelnicks om een ban te omzeilen is niet toegestaan dacht ik... Maar allee ...
Een topic openen en dat in een verkeerd subforum zetten is niet aan te raden want mag ook niet en trekt de aandacht van de mods ... Dubbelnicks die een ban wensen te omzeilen trekken waarschijnlijk niet graag de aandacht van de mods ... Het is trouwens de hoogste tijd dat men stopt met nationalisme voor te stellen als een negatief iets. U bent toch ook graag baas in je eigen huis??? |
Wie heeft er een dubbelnick?
Ik dacht toch dat dit in dit subforum hoort daar nationalisme en immigratie zeer sterk verbonden zijn. Immigratie is bijna altijd het hoofdthema van een nationalist... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nationalisme heeft overigens niets met immigratie en integratie te maken. |
Citaat:
En ja integratie bestaat niet in nationalisme. Buiten moeten ze! allemaal! Geen integratie maar deportatie of indien mogelijk (eigenlijk het liefst van al) verdelging. |
Dat fotomateriaal heeft niets met het huidige nationalisme te maken.
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
of zo?: http://goo.gl/AZzuD Tip: Mladic is een nationalist. Het moordende IRA ook. Het moordende FNLC ook. Het moordende ETA ook. |
Laat mij eens raden. De topicstarter is bang van het nationalisme maar helemaal niet van de islam.
|
Vreemd dat nationalisten altijd denken dat je een communist bent omdat je niet in nationalisme gelooft. Ze vergeten wel dat er genoeg rechtse partijen en politiekers ook niet moeten weten van nationalisme.
En natuurlijk gaat al dat foto materiaal over nationalisme. Kijk eens in de geschiedenis en U zal tal van wreedheden vinden in naam van eigen volk eerst. En U hoeft helemaal niet ver terug te gaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be