![]() |
Bron: De Morgen
Het parket van Brussel bevestigt dat er een onderzoek loopt tegen Ludo Monbailliu uit Sint-Stevens-Woluwe voor moordpoging op zijn echtgenote. Monbailliu is provincieraadslid voor het Blok in Vlaams Brabant, arrondissementeel voorzitter B.H.V. én lid van de nationale partijraad. De man werd op 20 december een nacht opgesloten na geweldplegingen op zijn echtgenote. "Ook de kinderen deelden in de slagen", aldus het verslag in De Morgen. Jawadde !!! :roll: |
Citaat:
8) Ach, ééntje meer of minder 8) Mij verbaast dat al lang niet meer 8) |
Citaat:
De schrik zit er goed in, zelfs zo goed, dat de staatskrant De Morgen zich verlaagt tot rioolkrant. 8) |
Wat zei piano nu weer : laten we het onderzoek afwachten ?
|
Citaat:
|
en maar kappen op de moslims en de vrouwen met hoofddoek :roll: wanneer zal Morel eens tegen de vuisten van Rob Klop lopen na haar standpunten over homo's waatr ze werd teruggefloten door Dillen en drugs moet kunnen vond ze ook.... :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, het is een strategie om mentaal gestoorden als u uit hun tent te lokken. |
Tijd voor rekenles ...
20 december -> 8 juni => jan (1) feb (2) mrt (3) apr (4) mei (5) jun (6). Bijna een half jaar zijn de feiten gebeurd. Toch wel raar dat dit verhaal NU pas opduikt zo enkele dagen voor de verkiezingen. Voor nieuwjaar had dit verhaal niks van waarde ... 't zijn verkiezingen dus gaan we nog wat oude koeien uit gracht halen he. Zo kennen we media :mrgreen: greetz |
Citaat:
Met andere woorden men moet alle dagen een portie modder hebben om te smijten naar het Vlaams Blok. En als het Blok zelf geen modder te bieden heeft dan gaan we berichten uit de vuilbak halen om er verse modder van te kunenn maken. Zielig eigenlijk. Moet ik nu veronderstellen dat aangezien men het Blok niet meer inhoudelijk kan bekampen men de moddermethode gebruikt ? Dat zegt dan wel veel over de inhoud van de andere partijen en over de eigen verstandelijke vermogens van de Blokhaters. |
Citaat:
Verstandige mensen zouden zeggen: "Ok, we keuren dit niet goed". En daarmee is dan alles gezegd. Maar neen, jullie verdedigen en ondersteunen criminele zaken en crimineel gedrag. Betekenisvol ! :roll: |
Citaat:
[size=5]Hoog tijd dat er inburgeringscursussen voor blokkers komen!![/size] ![]() |
Citaat:
|
Bron: De Morgen
^^^^^^ Dat zegt toch al genoeg om niet meer verder te lezen :mrgreen: |
Al dat moddergooien bevestigt de schrik van de traditionele politiekers en 'hun' media. Maar ze vergeten dat de hoofdreden voor het groeien van het Vlaams Blok te maken heeft met hun onwil (of onkunde?) om de problemen aan te pakken.
Het moddergooien zal niet baten, want hoe je het draait of keert, meer en meer mensen denken wat hier wordt gezegd. Zolang de traditionele politiekers er niets aan doen, zal al het moddergooien in de wereld niets helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar praat ik dat goed ?
Ge moet eens leren lezen BVL ? Ik heb gewoon mijn bedenkingen bij het feit dat nu na 6 maanden zo iets plots nieuwswaarde heeft. a propos hebben ze bij de morgen geen feiten van toen gij nog lid waart BVL ? Pas maar op. ge weet nooit. |
Citaat:
Trouwens, waarom wordt het blok in Nederland als een rechtse partij vernoemd en niet als extreem-rechts?? (gisteren op de NCRV) :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be