Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vlaams Belang lanceert "terugkeercampagne" in migrantenwijken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156710)

Demper 19 juni 2011 14:55

Vlaams Belang lanceert "terugkeercampagne" in migrantenwijken

http://www.clint.be/actua/binnenland...igrantenwijken

Het Vlaams Belang zal vanaf maandag pamfletten verspreiden in migrantenwijken van 30 Vlaamse steden.
Ze worden enkel verspreid in stedelijke wijken waar meer dan 15 procent migranten wonen.

De boodschap is duidelijk:

Citaat:

"Heimwee? Taalproblemen? Werkloos? Keer tevreden terug"
De partij zal op deze manier een vrijwillige terugkeer toelichten.

Het Vlaams Belang wil ook een terugkeerfonds, met middelen uit het departement ontwikkelingsfonds "waar het
geld nu toch veelal in bodemloze putten belandt".

Een prachtig initiatief dat iedereen zou moeten aanmoedigen.
Wie kan hier tegen zijn?

Kodo Kodo 19 juni 2011 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5516230)

Het Vlaams Belang zal vanaf maandag pamfletten verspreiden in migrantenwijken van 30 Vlaamse steden.
Ze worden enkel verspreid in stedelijke wijken waar meer dan 15 procent migranten wonen.

Het Vlaams Belang wil ook een terugkeerfonds, met middelen uit het departement ontwikkelingsfonds "waar het

Wie kan hier tegen zijn?

Ik ben ertegen. Laat gewoon de vrije markt zijn gang gaan - tot dusver bestaat hij niet. Dan zullen de oorzaken van de zinloze immigratie verdwijnen: wie niets te bieden heeft, zal ook niets krijgen, en wegblijven. MAAR we zullen armer worden, zelfs met onze huidige onvrije markt: de Chinezen produceren nu eenmaal goedkoper, en hún handelswaar mag hier wél binnen; zo vrij is de markt dan weer wél. Ook dat zal de immigratie ontmoedigen.

Maar subsidiëren? Betaal jij dat dan maar, hoor!

smiley 19 juni 2011 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TriNiTy (Bericht 5516258)
En wij maar afdokken voor die rotzooi. :roll:

Dit geld zou anders toch in bodemloze putten terechtkomen (ontwikkelingsfonds). Jij wil ze natuurlijk liever hier houden, want die rotzooi (hen hier houden) kost u niks. :roll:

eno2 19 juni 2011 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5516230)

Wie kan hier tegen zijn?

ik niet

maar het schept wel een sfeertje

we zouden beter aan de inwijking sleutelen

abortus is ook beter dan kinderen van de rotsen gooien

of ze aansporen eraf te springen tegen een vergoeding

Demper 19 juni 2011 15:57

Citaat:

Dat zou een zeer goede investering zijn.
Een betere investering dan mensen hier levenslang een uitkering te geven.

Alienation 19 juni 2011 16:03

Nice try Belang. Maar U bent veel te conservatief en dat kost U meer stemmen dan U lief is. Hoe men omging met Morel nog in het midden gelaten.

Conservatief was goed voor de vorige generatie. Nu zit ge aan de nieuwe generatie.
U groeide niet, integendeel U zat binnenin de partij eigen vendetta's uit te spelen. Postjespakken en postjeshouden. Wie krijgt het laatste woord?
De kiezer, en het is U dik tegengeslagen he ;)

Demper 19 juni 2011 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alienation (Bericht 5516363)
Nice try Belang. Maar U bent veel te conservatief en dat kost U meer stemmen dan U lief is. Hoe men omging met Morel nog in het midden gelaten.

Conservatief was goed voor de vorige generatie. Nu zit ge aan de nieuwe generatie.
U groeide niet, integendeel U zat binnenin de partij eigen vendetta's uit te spelen. Postjespakken en postjeshouden. Wie krijgt het laatste woord?
De kiezer, en het is U dik tegengeslagen he ;)

Een vrouw die een groepje van succesvolle mannen tegen elkaar uitspeelt, tja, dat zie je genoeg in het dagelijks leven.

Alienation 19 juni 2011 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5516383)
Een vrouw die een groepje van succesvolle mannen tegen elkaar uitspeelt, tja, dat zie je genoeg in het dagelijks leven.

Of een vrouw die haar rechten opeiste binnenin een mannelijke politieke wereld?
Maar bon, laten we ons daar niet op verdergaan.

Mij gaat het er vooral om, wat het Belang nu ook mag brengen. Ze zullen nooit mijn stem terugwinnen. Jamais de ma vie!
En dat hebben ze aan hun ouderwetse conservatieve waarden te denken.
Ik zeg hiermee niet dat ze buitengesloten moeten worden, en dat we geen gehoor meer aan het Belang moeten geven.
Maar het Belang is niet echt het belang waar we op zitten te wachten denk ik.

Die Gestapo-praktijken o.a. zijn er teveel aan.

Demper 19 juni 2011 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alienation (Bericht 5516404)
Of een vrouw die haar rechten opeiste binnenin een mannelijke politieke wereld?
Maar bon, laten we ons daar niet op verdergaan.

Mij gaat het er vooral om, wat het Belang nu ook mag brengen. Ze zullen nooit mijn stem terugwinnen. Jamais de ma vie!
En dat hebben ze aan hun ouderwetse conservatieve waarden te denken.
Ik zeg hiermee niet dat ze buitengesloten moeten worden, en dat we geen gehoor meer aan het Belang moeten geven.
Maar het Belang is niet echt het belang waar we op zitten te wachten denk ik.

Die Gestapo-praktijken o.a. zijn er teveel aan.

Kijk, ik apprecieer uw mening dat u nooit op het VB zal stemmen.
Dank u om dat met ons te delen.

Maar daar gaat dit topic niet over.
Het gaat om de terugkeercampagne en het terugkeerfonds.
Goed voorstel of niet? U zegt hierboven "nice try"...

U zegt in het begin om niet verder te gaan op de discussie rond het drama met Mevrouw Morel (rust in vrede).
Maar op het einde van het bericht geeft u wel een sneer naar dat drama.
Ik zwijg er liever over omdat ik over de doden niet graag praat maar u geeft mij geen andere keuze.
Vandaar ga ik er toch nog iets aan toevoegen.

Bart De Wever noemde haar ooit een dame van "het oudste beroep ter wereld".
Het was pas toen ze anti-VB was, en het VB de dieperik introk, of toch probeerde de dieperik in te trekken door een ziekte te betrekken bij partijpolitiek, dat ze werd verheven als heldin.

Carnivore 19 juni 2011 17:52

Citaat:

Dat doen we nu ook al zenne, driedubbel.

alice 19 juni 2011 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5516427)
Kijk, ik apprecieer uw mening dat u nooit op het VB zal stemmen.
Dank u om dat met ons te delen.

Maar daar gaat dit topic niet over.
Het gaat om de terugkeercampagne en het terugkeerfonds.
Goed voorstel of niet? U zegt hierboven "nice try"...

U zegt in het begin om niet verder te gaan op de discussie rond het drama met Mevrouw Morel (rust in vrede).
Maar op het einde van het bericht geeft u wel een sneer naar dat drama.
Ik zwijg er liever over omdat ik over de doden niet graag praat maar u geeft mij geen andere keuze.
Vandaar ga ik er toch nog iets aan toevoegen.

Bart De Wever noemde haar ooit een dame van "het oudste beroep ter wereld".
Het was pas toen ze anti-VB was, en het VB de dieperik introk, of toch probeerde de dieperik in te trekken door een ziekte te betrekken bij partijpolitiek, dat ze werd verheven als heldin.

Schaam u.. ik hoop dat u noooit kanker krijgt, en nooit die strijd moet leveren, want wat u zegt is walgelijk.

Ik denk dat Morel gewoon te intelligent was en niet enkel mooi wilde wezen maar ook echt iets betekenen in de politiek wat binnen dat mannenbastion onmogelijk bleek;toen kreeg ze kanker en omdat ze al een bekend figuur was ging daar aandacht naartoe.
Wat u beweert vind ik grof en walgelijk, nog erger dan de heren van het Vlaams belang!

Dajjal 19 juni 2011 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TriNiTy (Bericht 5516368)
Nutteloze kost nummer zoveel. Met dank aan het VB kiesvee.

Dan zwijgen we maar over de nutteloze kost van:
  • Studiebeurzen
  • sociale woningen
  • dop
  • ocmw
  • integratiecursussen
  • sociale assistentes
  • openbaar vervoer
  • straathoekwerkers
  • drugpreventie
  • enz, enz, enz....

Demper 19 juni 2011 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5516727)
Schaam u.. ik hoop dat u noooit kanker krijgt, en nooit die strijd moet leveren, want wat u zegt is walgelijk.

Ik denk dat Morel gewoon te intelligent was en niet enkel mooi wilde wezen maar ook echt iets betekenen in de politiek wat binnen dat mannenbastion onmogelijk bleek;toen kreeg ze kanker en omdat ze al een bekend figuur was ging daar aandacht naartoe.
Wat u beweert vind ik grof en walgelijk, nog erger dan de heren van het Vlaams belang!

Schaam u om zo te fulmineren tegen mij.
In mijn familie zijn er ook mensen met kanker.
Mijn opa is eraan overleden.

Dat belet mij niet om partijpolitiek en persoonlijk leed te scheiden van elkaar en daar ook mijn mening over te geven.

alice 19 juni 2011 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5516772)
Schaam u om zo te fulmineren tegen mij.
In mijn familie zijn er ook mensen met kanker.
Mijn opa is eraan overleden.

Dat belet mij niet om partijpolitiek en persoonlijk leed te scheiden van elkaar en daar ook mijn mening over te geven.

Nogmaals schaam u.. Morel was al een bekend politica op het moment dat ze kanker kreeg, dat is de reden waarom er veel aandacht naar ging, en niets anders.
Uw insituatie dat ze haar situatie heeft uitgebuit is grof, alsof mensen daarmee bezig zijn die vechten tegen kanker!
U bent geen haar beter die die sharia club!

Demper 19 juni 2011 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5516926)
Nogmaals schaam u.. Morel was al een bekend politica op het moment dat ze kanker kreeg, dat is de reden waarom er veel aandacht naar ging, en niets anders.
Uw insituatie dat ze haar situatie heeft uitgebuit is grof, alsof mensen daarmee bezig zijn die vechten tegen kanker!
U bent geen haar beter die die sharia club!

Ik vind dat op zijn minst de media, Vanhecke en De Wever die situatie hebben uitgebuit ja.

Hou voor de rest beledigingen voor uzelf aub.

En nu graag terug ontopic.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be