![]() |
Frustraties
Zoals jullie wel kunnen zien, ben ik nieuw op dit forum; ik heb zelfs nog maar enkele topics gelezen, slechts enkele reacties geplaatst. En reeds nu sta ik ervan versteld hoe gefrustreerd sommige discussies eraan toegaan. Ik dacht dat mensen hier kwamen om discussies te voeren en zaken bij te leren over politiek en aanverwante zaken. Maar na enkele topics gelezen te hebben stel ik vast dat een groot deel van de posts persoonlijke aanvallen, gefrustreerde reacties en zelfs beledigingen zijn.
Is het werkelijk zo moeilijk om een minimum aan respect te hebben voor andere mensen? Ik kan me zelfs voorstellen dat je bepaalde meningen niet kan respecteren, maar probeer dan toch de persoon achter die mening te respecteren. Val die persoon niet direct aan omdat zijn mening afwijkt van de uwe, probeer daarentegen constructief te zijn ten opzichte van die persoon, in plaats van destructief. Het zal wel niets uitmaken, maar ik moest dit toch even kwijt, omdat het toch ook wel een idee geeft over hoe nieuwe leden ontvangen worden. Ik zeg niet dat ik zelf al "aangevallen" ben, maar de omgeving is niet echt uitnodigend moet ik zeggen. |
In een forum waar egoïsme als grootste waarde wordt beschouwd, is dit niet abnormaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu goed, hier in K&K moet ge ons niet al teveel lastigvallen over die toogpraat in die "serieuze" subfora. Hier zijn we om te leuteren, te drinken en te tetten. kapisj? 8-) |
Ik mag men gedacht toch ook is zeggen tijdens die pint eh? ;) Schol!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal maar vriendelijk lachen en ja knikken zeker? ;)
|
Citaat:
|
Ik doe wat ik wil, ge moet alles niet zo serieus pakken hebt ge toch zelf gezegd ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
It's all gooooood |
Citaat:
Wat mij doet terugdenken aan een voorval van gisteravond, ... ik giet mij een stevig glas calvados in, ... en proef, en zet mijn glas weg, na een tijdje pak ik dat glas terug vast, steek mijne neus daarin, ... jawadde, ... dien alcool was goe aan het verdampen, ... |
Zonde...
|
Je zou beter een toontje lager zingen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be