![]() |
Probeer eens NIET te lachen.
1 Bijlage(n)
:-D
Citaat:
Er was iets met een ingangsexamen maar in welke gang was die ingang ook alweer??? :lol: |
Citaat:
Zij rijden zich vast....hun uren lopen door.....en een stadsarbeider mag de boel rechttrekken. :evil: Ben benieuwd of ze nu ook een boete gaan krijgen zoals ook het geval zou zijn mocht jan Modaal zich hebben vastgereden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben dus ne fameuze sprong gemaakt... :-( Maar allee, volgende keer is't mss een zwaantje dat er in floept, een goei beeld om voor ogen te houden ...;-) |
Citaat:
|
![]() |
Toen ik de titel van deze draad las, dacht ik dat het hier over de BUB ging gaan... Waarom zouden we trouwens proberen niet te lachen bij die foto? :rofl:
|
Citaat:
Of in den beton, ook goed natuurlijk. Niet de flikken maar wel mijn ex-baas heb ik ooit op de werf, vlak voor de werfvergadering in goei kleren, uit zijn bus zien springen en wild gesticulerend naar ons toe lopen. Wij, aan de overkant van een net gestorte funderingssleuf van 80 diep. Die hij niet gezien had... We hebben hem er met drie man uit moeten trekken, niet omdat het zo zwaar was maar omdat de enige in de omgeving die niet krom lag van het lachen tot aan zijne zak in de beton stond. Ik denk niet dat ik ooit een kwadere mens heb gezien. En ik heb zelden zo gelachen. |
Citaat:
|
Zoals deze flikkenhit :lol: . https://www.youtube.com/watch?v=Dos1bm_tU_k
|
Citaat:
|
Een marinier heeft maar een soort vermaak, leedvermaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be