Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Marokaans kindje aangereden door agressieve chauffeur (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15682)

Dixie 8 juni 2004 15:41

Zaterdag avond gebeurde dit een straat verder van waar ik woon ... helaas voor de anti blokkers was de chauffeur zelf een migrant (turk?) wat volgde was een gevecht tussen een honderdtal personen bijna allemaal van allochtone afkomst er waren 8 overvalwagens van de politie nodig op de orde te handhaven... ik hou echt van zulkse multikul toestanden. Dit was te lezen in de krant van maandag maar helaas in een klein artikeltje ergens achteraan ... waarschijnlijk geen groot nieuws want er kwam geen vlaams blokker bij aan te pas

Antoon 8 juni 2004 16:06

Het gaat zo : die allochtone kindjes spelen op straat, zonder volwassenen om op te passen.

Er steekt er ene de straat over, zo tussen twee auto's.

Wanneer hij dan wordt omvergereden, dan komen al die vreemdelingen samen naar de plaats van het ongeval om de chauffeur te 'lynchen'.
Onnodig om hen uit te leggen dat een kindje niet alleen hoort de straat over te steken, laat staan dat het laat alleen op straat hoort te lopen.

Zaterdag was het weer prijs, alleen de chauffeur was geen Vlaming (vandaar dat er weinig of niets over wordt gemeld in de pers). Hij was ook een allcohtoon. Met het gevolg dat er een algemeen gevecht heeft plaatsgevonden tussen twee groepen vreemdelingen.

Onnodig te melden dat wanneer een vreemdeling nonchalant met zijn auto op het trottoir terechtkomt en er een Vlaming omverrijdt er volgens hem niets aan de hand is, hij kijkt eerst naar de schade aan zijn wagen (zelf gezien op de Groenplaats in Antwerpen, vorig jaar). Het Vlaamse slachtoffer kan hem niks schelen.

Ik weet wat men mij gaat verwijten : ik veralgemeen. Maar ik kan er niets aan doen, het gebeurt steeds weer op die manier met die vreemdelingen, vooral dan de Marrokkanen. Een ander scenario dan de bovenstaande beschrijvingen zijn eerder de uitzondering die de regel bevestigt.

pope 8 juni 2004 16:07

Zéér stom van de politie om tussenbeide te komen.

VL Nationalist 8 juni 2004 16:09

Tja weer een voorbeeld van hun cultuur die toch o zo verrijkend is :roll:

X_MAN 8 juni 2004 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
Zaterdag avond gebeurde dit een straat verder van waar ik woon ... helaas voor de anti blokkers was de chauffeur zelf een migrant (turk?) wat volgde was een gevecht tussen een honderdtal personen bijna allemaal van allochtone afkomst er waren 8 overvalwagens van de politie nodig op de orde te handhaven... ik hou echt van zulkse multikul toestanden. Dit was te lezen in de krant van maandag maar helaas in een klein artikeltje ergens achteraan ... waarschijnlijk geen groot nieuws want er kwam geen vlaams blokker bij aan te pas

Ja naar aloude traditie wordt de schuldige chauffeur even gelyncht door de woedende menigte. U raakt er maar beter aan gewoon.
Maar inderdaad dit zijn allemaal peanuts in vergelijking met wat die blokkers uitspoken :wink: :wink: 0X

Mitgard 8 juni 2004 16:41

naart schijnt kunnen marokanen en turken mekaar niet uitstaan.
racistische volkeren zenne :?

The Agitator 8 juni 2004 16:48

Relevantie? :roll:

CONTRA 8 juni 2004 16:48

Erg voor dat kind en erg voor den turk, maar dat komt ervan als je uw jong op straat laat spelen.... ze denken overal de baas te zijn.

is er een bron van ?
waar welke straat ?

dorus 8 juni 2004 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
naart schijnt kunnen marokanen en turken mekaar niet uitstaan.
racistische volkeren zenne :?

De Marokkanen onderling hebben ook problemen hoor. Al naargelang de regio van waar ze komen voelen ze zich superieur tegenover de anderen, en niet zo'n klein beetje!

ancapa 8 juni 2004 19:40

wacht maar tot er eens een griek een turk omver rijdt !

ik ga al vier jaar met vakantie in Turkije... en dat zijn wel best leuke mensen daar !

maar zeg eens Marokaan tegen een Turk ?! gegarandeerd ambras !

chris k 8 juni 2004 19:41

Iedereen al vergeten van die marrokaan uit klein willebroek die in boom een fietsendmeisje doodreed verleden jaar en doodleuk vluchtmisdrijf pleegde ...en reed natuurlijk zonder rijbewijs....welke straf kreeg die????????????????

TC 8 juni 2004 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pope

Zéér juist Pope... zéér juist :P

illwill 8 juni 2004 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie

Helaas, voor de anti vlaamsblokkers? Hiermee bewijs je dat je dezelfde posting heel anders had gemaakt indien het een blokker was geweest. Zielig hoor. Waarschijnlijk had hij dan met opzet gedaan zeker.

Alsof er nog geen autochtonen zijn omver gemaaid door allochtonen.

gm10 8 juni 2004 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pope

tiens, was het VB niet de partij van law and order?

Peace 8 juni 2004 21:25

Turken vinden marrokanenen maar barbaren en helemaal ongelijk kan ik ze niet geven. 8)

iPod 8 juni 2004 21:28

niks van terug te vinden in geen enkele krant, is dit weer zo'n verzinsel? :?

Erw 8 juni 2004 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPod
niks van terug te vinden in geen enkele krant, is dit weer zo'n verzinsel? :?

Nee, het noemt: 'censuur'.

Dixie 9 juni 2004 12:12

Nieuwe gazet van maandag 7 juni bij het Antwerpse nieuws de wijk is het kiel en het artikeltje bedrof een tiental lijntjes heb het niet meer in mijn bezit (ben niet zeker maar dacht ook dat GVA hierover berichtte)

Amsterdammer 9 juni 2004 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Turken vinden marrokanenen maar barbaren en helemaal ongelijk kan ik ze niet geven. 8)

zozo, dus je bent een turk?

lustige lezer 9 juni 2004 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace

Jep.Turken kunne nog kebab maken, maar marokanen, wat kunne die? :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be