![]() |
Di Rupo brengt VERSLAG UIT ??
was ie al begonnen dan??
Citaat:
|
Het eerste dat ik daarvan hoor...
Aangezien we van die verslagen inhoudelijk nog niks hebben gehoord: zou hij deeskeer niet "in het openbaar" werken, transparantie enz. dat iedereen goed op de hoogte was wat er nu just allemaal op tafel lag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor diegenen die het nog echt niet wisten, of beseffen dat ze het eigenlijk wél wisten, maar er geen aandacht aan schonken:
Het is de gewoonte dat een aangestelde van de koning ongeveer wekelijks verslag uitbrengt bij hem. Ook Leterme doet dat. Natuurlijk wordt er niet altijd ophef over gemaakt. |
Sire, 't is de Vlamink zijn ambetant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
PS ook Leterme? Bedoelt ge daarmee dat elke premier elke week langst de keuning langsgaat? |
Citaat:
Die keren dat hij niet op congé is, gaat die inderdaad regelmatig langs. |
Verslag zal mondeling geweest zijn he, want er zal nog niets op papier staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dezer dagen echter is dat eerder van "sire, j'ai pas de solution :(" ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De premier regelmatig naar het buitenland gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Die zal wel zeggen: "mijn oplossing wordt niet aanvaard door de andere" Als ambtenaar heeft een Franstalige collega mij nooit ofte nooit gezegd: "pak de telefoon eens over want ik kan geen Nederlands om die mens te woord te staan", maar wel, en vaak,: "pak de telefoon eens over, want die mens kan geen Frans". En d�*t typeert die superieure houding van de Francofonen. Het is des te erger omdat ze het zelf niet eens beseffen. |
Citaat:
Heel herkenbaar! |
Den Berre heeft hem gewoon zijn plannen voor t weekend en de komende weken gegeven, zodat den Elio weet dat hij hem met rust moet laten, als hij op zijn surfplank staat, of hem in een of andere wijnkelder lazarus aan het zuipen is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be