![]() |
fijnzinnige antwoorden op grof gescheld of op zware persoonlijke aanvallen
Ik ben er juist een aan het posten, maar misschien kunnen jullie een van jullie eigen vat tappen?
Kom niet af met "beter niet antwoorden":lol: Ik hoop veel fijnzinnige reactie te verzamelen (en ga ook eens terug op zoek naar de mijne) op onbestraft grof gescheld en op onbestrafte zware persoonlijke aanvallen. Hier is ie. Citaat:
Citaat:
|
Sorry, mijn catchy oneliners zijn te goed om te delen met de eerste de beste.
|
Citaat:
2 Maar goed, waarom publiceer je ze dan toch op forum? 3 De lezers van S&M zijn dus de eerste de beste? 4 Ik ben niet de eerste de beste Maar ik geef je toe dat ik geen stormloop verwacht van nog fijnzinniger replieken, Deze draad trekt dan ook in niets op die van Petitio principio, waar helemaal geen replieken gegeven of gevraagd werden. Je moet maar juist iets fijnzinnigs vragen, en je krijgt NIKS. |
K&k
|
Citaat:
|
Citaat:
2 Iedereen kan wat hulp gebruiken die gruwelijke persoonlijke beledigingen niet door de mods geknipt ziet en anderzijds wel zelf geknipt wordt voor kleinigheden zoals "zeveraar" - een vierpunter - en zelfs een vijfpunter voor "reclame" (:lol:) Ik heb aan de bpn-uitreikende mod een mailtje gestuurd om te vragen welke reclame, en nooit antwoord gekregen.:lol: Maar goed, dat zijn oude BEU-tjes. Wat ik hier naar voor wil brengen, zijn de jongste worpjes. ps heb je nu al je lijstje van niet-beschaafde landen?:lol: Een lijstje van niet-beschaafde forummers aanleggen is natuurlijk makkelijker:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Laat ons dan afspreken aan de spoedopname |
Citaat:
|
Nou, fijnzinnig hoor Eno2, dat is gewoon in dezelfde stijl terugschelden. Heb je daar onze hulp bij nodig?
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe het dan beter:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gevaarlijk: voor zoiets heb je 4 BP aan je broek voor je 't weet. |
Citaat:
overigens is mijn fijnzinnige reactie fiktief ik heb ze niet geplaatst in de draad zelf alleen het gescheld is echt en dan nog zonder nick-vermelding |
Citaat:
Het uwe is nog niet in mijn bezit, hoewel je toch zelf het onderscheid te berde bracht. Ik wacht vol spanning. Een 2-tal per continent volstaat... |
Met retoriek alleen heb je niet meer of minder gelijk. Het is misschien leuk voor een Jerry Springer publiek (waar is de tijd?) maar daar blijft het ook bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is wellicht nog het fijnzinnigste ? Ik heb alleen geantwoord om moderatie met hun falen te confronteren in een nieuwe draad in Suggesties, die ze naar K&K verplaatst hebben voor hun gemak 2 fijnzinnigheid heeft veel te maken met woordgebruik Als jij het herformuleert, gaat dat verloren 3 denk je dat "diagnosteren" mij niet opgevallen is? :lol: Dat maakt dan opmerkingen over de hersenen van anderen:-D Overigens in jouw versie staat een -dt fout;-) 4 het tweede voorbeeld is een citaat van Kallikles dat Xenofoon in zijn handtekening gezet heeft, en waarbij ik een fijnzinnig antwoord gebruik, dat ik al eerder gebruikt heb tegen gasten die een pak slaag verdienen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be