![]() |
Dedecker: "De Wever heeft ons helemaal kaalgeplukt"
In een interview met de Coreliokranten noemt Jean-Marie Dedecker de naamsverandering van Lijst Dedecker in LDD een "fout". "Er is maar één stemmentrekker en dat ben ik", aldus Dedecker. Volgens de LDD-voorzitter zijn de kiezers van zijn partij massaal overgestapt naar de N-VA van Bart De Wever. "De Wever heeft ons kaalgeplukt", luidt het. Dedecker is in het interview trouwens opvallend lovend over De Wever en de N-VA.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...lgeplukt.dhtml |
Oeps, zie net dat dit hier niet mag staan. Gelieve te verplaatsen a.u.b.!
|
Niet alleen LDD, ze plukten ook CD&V, O.VLD en in mindere mate s.pa kaal.
Het grootste slachtoffer is wel het VB. Ik wed dat ze bij het VB knarsentandend zitten te wachten tot Bart op z'n bek gaat. |
Misschien droomt Dedecker heimelijk over een terugkeer naar N-VA, sinds ACV daar niet meer de plak zwaait :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je weet zeer goed dat N-VA's rijk niet eeuwig en drie dagen zal duren. Tot hiertoe is het een min of meer goed parcours natuurlijk. |
Citaat:
|
Als NVA slaagt in het maken van een confederatie (of nog beter: volledige splitsing) gaan er volgens mij veel van die liberalen terug naar LDD omdat die hun programma nog meer overeenkomt met hun wensen. NVA is te conservatief.
|
Afdeling België.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be