![]() |
De jaarlijkse Grote Vakantiedraad. Pt 2011
't Is weer zo ver. Als er nog niet geboekt is wordt er nu toch minstens nagedacht over waarnaartoe 'het verlof' dit jaar gaat.
Wie heeft er iets geboekt? En naar waar? Wie heeft nog niets geboekt, maar heeft wel plannen? En welke plannen zijn dat dan? Op vakantie dus. Je zou bijna vrolijk worden van het idee alleen. |
Festivals! Gooikoorts/Na Fir Bolg, M'eire Morough, Boombalfestival, Doelse Feesten en misschien nog een of twee.
Misschien ook nog Occitanië, als de tijd en het geld mee zitten. :cheer: |
The Pogues, 11 juli in Antwerpen. :cheer:
Da's alles wa'k geboekt ep |
Net terug van Zuid Afrika (2 weken). Binnen 2 maand naar Canada (3 weken). En als het aan mij ligt op 't eind van 't jaar nogmaals naar Zuid Afrika (onbetaald verlof).
Ik heb oprecht compassie met diegenen die een simpel concertje als congé beschouwen. WTF? (bloos) |
Ik heb compassie met degenen die helemaal naar de andere kant van de aardbol moeten gaan om nog een vakantiegevoel te krijgen.
Hoe frustrerend moet zo'n leven wel niet zijn. :( |
Citaat:
Hotel :cheer: Negers :cheer: |
Citaat:
Dat allemaal in het zonnig LA-ROCHE-EN-ARDENNE |
't Wordt nen drukke zomer :-) Nieverance-les-Bains, Saint-Jardin, as 'k nog tijd en geld overheb Maison Comme-chez-moi en Saint-Corniche :-D;-)
|
Citaat:
Ga gij maar naar Zuid-Afrika, Canada enzovoort. Ik heb genoeg aan bier, tenen, tetten, whiskey, een paar goeie café's, een concertje af en toe en als het even kan, een weekje Baskenland of Ierland. |
moezelstreek voor 10 dagen
|
Lekker moezelwijntjes drinken?
|
2 weekjes naar Marokko waarschijnlijk.
|
Citaat:
|
Moet ge daarvoor ni aan de côte d'or zijn?
|
Citaat:
Eigenlijk toch een grappige affiche van het VB. Die mensen vertrekken op vakantie, worden uitgewuifd en er wordt hen een goeie vakantie toegewenst: "keer tevreden terug". Sympathieke ketten, die van't VB. :-D |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
nu wel.
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be