![]() |
Roland Duchâtelet redt Stad Luik
Roland Duchâtelet heeft standard Luik volledig overgekocht tussen de 40 en 50 miljoen €
Naar het schijnt zou zijn voetbalvriend Leterme mee aan de onderhandelingen hebben deelgenomen. Niet toevallig dat de voetbalclub nog grote schulden had aan de stad Luik en dat de Stad Luik deze gelden broodnodig hadden. Wat moeten we nu concluderen Die 50.000.000€ gaan niet als belastingsgeld naar de staat maar naar de voetbalclub Standard Luik betaald zijn schulden af aan de Stad. Zowel Duchâtelet als Leterme (tussenpersoon) sponsoren een Stad IN WALLONIE. De nieuwe trend voor illegale belastingontduiking is ingezet en dan nog door VLAAMS Politici Ja watte:twisted: |
De Vivante baas van STVV
gaat voortaan met Standard Luik in zee. Defour en Witsel, hou vuur in het spel of 't basisinkomen stijft straks uw pree ! ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol::lol::lol:
Luik redden gaat een pak meer dan 50 miljoen kosten ze... de Walen krijgen al decennia miljarden en het helpt amper... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de club wordt eigendom van duchatelet de club heeft nog altijd de tientallen fellainimiljoenen in kas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bv: Een Rijke Chinees ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie denk je dat er baas is van Lierse of nog beter van Vitesse Arnhem, Chelsea en nog enkele andere Engelse topclubs? Googel maar eens. |
Citaat:
|
Citaat:
hij heeft de aandelen en als hij die morgen aan mij geeft is standard van mij. dan verkoop ik defour, witsel en carcela en ga ik rentenieren :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be