Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Ban Wisord (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157011)

artisjok 25 juni 2011 07:13

Ban Wisord

Waarom is Wisord gebannen en voor hoe lang?

We weten onderwijl dat Wisord niet Jurgen is en niet gebannen werd voor het opstarten van de draad onder S&M "Racisme op politics.be"

Wanneer wordt er geëvalueerd in team van moderatoren?
http://forum.politics.be/showthread....03#post5107603

suqar_7loe 25 juni 2011 07:38

Vraag ik me ook af. Die vraag werd meermaals gesteld en meermaals genegeerd.

eno2 25 juni 2011 12:29

Er is een aanzet van een antwoord gegeven in ban-mededelingen K&K

Veelbetekenend, de keuze van subforum:lol:

De uitleg die daar te lezen valt streept niet met wat Artisjok zegt in haar O.P. hier

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4861

van Maerlant 25 juni 2011 13:05

Hij zal wel verbannen zijn voor een goede reden. Je kan natuurlijk altijd aan drosophila vragen om een paar zaagtopics te maken hier in S&M. Misschien helpt dat.

Savatage 25 juni 2011 13:16

Ik vind het gek dat Wisord nog zo lang is mogen blijven, wat mij betreft hadden ze hem hier al veel eerder aan de deur mogen zetten.

AdrianHealey 25 juni 2011 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5526246)
We weten onderwijl dat Wisord niet Jurgen is en niet gebannen werd voor het opstarten van de draad onder S&M "Racisme op politics.be"

Hoe weten we dat?

eno2 25 juni 2011 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 5526723)
Hoe weten we dat?

Het eerste heeft Maarten laten weten en het tweede las ik ook ergens in die draad

AdrianHealey 25 juni 2011 14:12

Dat tweede vind ik ook. Dat eerste niet.

Dixie 25 juni 2011 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5526670)
Ik vind het gek dat Wisord nog zo lang is mogen blijven, wat mij betreft hadden ze hem hier al veel eerder aan de deur mogen zetten.

2x!

Cynara Cardunculus 25 juni 2011 14:39

Citaat:

Hoe weten we dat?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arbiter (Bericht 5515345)
Geachte,
Eno2: Zagen is voor ons geen reden om iemand te verbannen.
Raf, artisjok:
Wisord (en inmiddels drie van zijn dubbelnicks) is niet verbannen omwille van zijn draad in S&M of vanwege klagen.
Iedereen die een vraag wil stellen aan de moderatie of meent een klacht in te moeten dienen zal daar een reactie op krijgen. Dat in de betreffende draad voor de zoveelste keer ouwe koeien uit de sloot werden gehaald is ook geen reden om te verbannen, het maakt het voor ons alleen minder urgent om te reageren.

Als er klachten worden neergelegd vanwege racisme of discriminatie neemt de moderatie deze uitgebreid in overweging, eventueel in ruggespraak met het CGKR, waarbij de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat maar de wet en het forumreglement leidend zijn. Uiteindelijk neemt de moderatie hierover een beslissing en communiceert die beslissing op dit forum. Hiermee is de zaak voor ons afgehandeld.

Mensen die het niet eens zijn met die beslissing kunnen daarover met ons iedere keer weer in discussie treden en veelal zullen wij de klachten opnieuw bekijken en dus opnieuw een beslissing nemen. Veelal komen wij echter tot dezelfde conclusie als de eerste keer. Het staat iedereen vrij het daarmee wederom niet eens te zijn en opnieuw met ons in discussie te treden maar na vier of vijf keer dezelfde conclusie te hebben toegelicht verdwijnt bij ons wel het gevoel van urgentie. Er �*s dan namelijk reeds eerder op geantwoord én beslist.
Hoe ergerlijk deze herhaling van zetten ook moge zijn, het is voor ons - nogmaals - geen reden om iemand te verbannen. Pogingen tot chantage en het uiten van dreigementen zijn dat wél. Op het moment dat iemand aangeeft niet meer met ons in gesprek te willen treden omdat hij zijn zin niet krijgt en zijn gelijk elders - o.a. via gerechtelijke stappen - wil halen is dát de manier waarop iemand wenst te communiceren en heeft hij de weg tot een normaal gesprek afgesloten.
In het vertrouwen hiermee deze ban voldoende te hebben toegelicht,
met vriendelijke groet,
Arbiter

eno2 25 juni 2011 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5526670)

Wegens het creëren van teveel tegenwind voor racisme-achtige uitspraken?

artisjok 25 juni 2011 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 5526767)
Dat tweede vind ik ook. Dat eerste niet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 5520488)
@iedereen: jurgen en wisord zijn niet dezelfde persoon.

Alboreto 25 juni 2011 16:18

Citaat:

Hoe weten we dat?

Maarten heeft dat gezegd, dus het is niet daarom dat die geband is.

eno2 25 juni 2011 16:23

Eigenlijk moeten ze niet nog eens antwoorden

manta 25 juni 2011 16:30

Tja, als men accounts gebruikt als gemeenschappelijk goed moet men niet treuren als heel de accountgemeenschap een ban krijgt hé...;-)

eno2 25 juni 2011 17:19

Ik ben ook op zoek naar account-gemeenschap:lol:

eno2 25 juni 2011 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5526246)
Waarom is Wisord gebannen en voor hoe lang?

voor dreigementen met vervolging et pour toujours

Fj9lnir 25 juni 2011 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5527237)
Ik ben ook op zoek naar account-gemeenschap:lol:

Misschien eens solliciteren bij Dewanand. Dat lijkt hier den hitsigsten van heel den boel te zijn.

eno2 25 juni 2011 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5527324)
Misschien eens solliciteren bij Dewanand. Dat lijkt hier den hitsigsten van heel den boel te zijn.

Normaal als je pas uit , nee, ik mag geen bpn riskeren:lol:

daiwa 25 juni 2011 21:40

Citaat:

Wisord (en inmiddels drie van zijn dubbelnicks) is niet verbannen omwille van zijn draad in S&M of vanwege klagen.
En nog blijven ze vragen waarom..... :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be