Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hagelstenen van 6 cm diameter (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157075)

Derk de Tweede 27 juni 2011 11:44

Hagelstenen van 6 cm diameter

verwacht de weervrouw morgen.
U bent gewaarschuwd.

Ratatosk 27 juni 2011 11:44

Welke weervrouw?

manta 27 juni 2011 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5530014)
verwacht de weervrouw morgen.
U bent gewaarschuwd.

Als die op uwe foto 6cm; moeten voorstellen denk ik dat de lengte van andere zaken in Nederland ook iet of wat overdreven zijn...

Herr Flick 27 juni 2011 11:58

Ik heb ooit in zo een onweer gezeten in de buurt van Verona, niet normaal, precies of ze waren op den auto aan t schieten met een mitraillet, ...

lantjes 27 juni 2011 12:06

ah neen hé seg, een paar jaar geleden hebben ze hier in 't Aalsterse alle wagens vol putten gesmeten, de mijne incluis....2000€ herstelkosten.:evil:

Derk de Tweede 27 juni 2011 12:39

Landgenoten. Naar den schuilkelders. Er staat ons een monstrum van een onweder te wachten. Morgen. Die dertig+ temperaturen in de Lage Landen kunnen niet zonder gevolgen blijven. Daar gaan we genadeloos voor afgestraft worden. Supercel Alert! Beter nu voorbereidingen treffen dan morgen huilie doen. Pantser have en goed. Betonplex uw dakramen. Zet uw coole Kia Sportage in de garage. (Heeft u geen garage, gooi dan uw dekbedden over uw auto.) Zet regenlaarzen en helmen klaar in geval van calamiteiten. (Heeft u geen helm, gebruik dan pannen). Bent u glastuinder dan bent u fucked. Bent u openlucht-tuinder dan bent u ook fucked. Hell, wij zijn allemaal fucked. Want Nederland gaat geteisterd worden door TerrorHagel. IJsballen van 5 a 6 centimeter doorsnee. Een soort van Sony-commercial, maar dan met alleen maar witte balletjes, van snoeihard allesverwoestend ijs [video en filmpje en nog een:] die ons land gaat perforeren en alle auto's een gratis cellulitisbeurt geeft. Technische uitleg over de Moeder aller Onweders hierrr, pre-weeralarm voorwaarschuwing daarrrr. Allemaal naar de bouwmarkt! SCHOTTEN! SCHUTTINGEN! We planken

manta 27 juni 2011 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5530144)
Landgenoten. Naar den schuilkelders. Er staat ons een monstrum van een onweder te wachten. Morgen. Die dertig+ temperaturen in de Lage Landen kunnen niet zonder gevolgen blijven. Daar gaan we genadeloos voor afgestraft worden. Supercel Alert! Beter nu voorbereidingen treffen dan morgen huilie doen. Pantser have en goed. Betonplex uw dakramen. Zet uw coole Kia Sportage in de garage. (Heeft u geen garage, gooi dan uw dekbedden over uw auto.) Zet regenlaarzen en helmen klaar in geval van calamiteiten. (Heeft u geen helm, gebruik dan pannen). Bent u glastuinder dan bent u fucked. Bent u openlucht-tuinder dan bent u ook fucked. Hell, wij zijn allemaal fucked. Want Nederland gaat geteisterd worden door TerrorHagel. IJsballen van 5 a 6 centimeter doorsnee. Een soort van Sony-commercial, maar dan met alleen maar witte balletjes, van snoeihard allesverwoestend ijs [video en filmpje en nog een:] die ons land gaat perforeren en alle auto's een gratis cellulitisbeurt geeft. Technische uitleg over de Moeder aller Onweders hierrr, pre-weeralarm voorwaarschuwing daarrrr. Allemaal naar de bouwmarkt! SCHOTTEN! SCHUTTINGEN! We planken

Doe geen moeite, binnen een paar uur vliegt 2011MD toch tegen een stuk ruimte-afval waardoor het uit z'n koers geraakt en knal-boem-bots op Nederland kwakt ...

Vigilante VL 27 juni 2011 12:45

Godmiljaarde hein, mijn zonnepanelen liggen hier nog maar 5 dagen ...

Cynara Cardunculus 27 juni 2011 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5530171)

niks persoonlijks bedoeld hoor.... maar als niet-zonnepaneelhouders toch moeten meebetalen aan uw subsidie heb ik daar geen compassie mee.

Vigilante VL 27 juni 2011 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5530178)
niks persoonlijks bedoeld hoor.... maar als niet-zonnepaneelhouders toch moeten meebetalen aan uw subsidie heb ik daar geen compassie mee.

't Is niks: als het om uitzonderlijk weer gaat, wordt er vast wel een noodfondsje opgericht. Dan kunt ge 2 keer betalen. Niks persoonlijks quoi. :-D

Bovenbuur 27 juni 2011 12:54

Hoe laat? Da's alles wat ik hoef te weten.

Another Jack 27 juni 2011 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5530178)

Schakel dan toch zelf over.

Wat kan er je tegenhouden?

Geen enekel rotte euro opzij gelegd?

Herr Flick 27 juni 2011 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5530166)
Doe geen moeite, binnen een paar uur vliegt 2011MD toch tegen een stuk ruimte-afval waardoor het uit z'n koers geraakt en knal-boem-bots op Nederland kwakt ...

Ineens blijken de deltawerken dan nutteloos te zijn...

Herr Flick 27 juni 2011 12:58

Citaat:

Dat zal dan meteen de nutteloosheid van die technologie bewijzen...

8-)

Bovenbuur 27 juni 2011 13:20

Citaat:

Kan je ze ergens mee afdekken, zou dat kunnen helpen? Daar moet toch al iemand over nagedacht hebben...

Herr Flick 27 juni 2011 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5530272)
Kan je ze ergens mee afdekken, zou dat kunnen helpen? Daar moet toch al iemand over nagedacht hebben...

Wel dat motertje loopt op zonne energie, maar zodra dat zonnepanneel is afgedekt, heeft dat motertje geen stroom meer om het terug open te doen...

En als het plots gaat onweren, wordt het zo donker, ... juist ge hebt het begrepen...

Derk de Tweede 27 juni 2011 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5530166)

8O

Herr Flick 27 juni 2011 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5530419)
8O

Ge zult zelf de tijd niet hebben om zo een ogen te trekken...

het idee is wreed, maar de dood die erop volgt is snel en quasi pijnloos ;-)

Cynara Cardunculus 27 juni 2011 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5530207)

in tegenstelling tot wat u denkt heb ik voldoende euro's opzijgelegd, maar mijn dak staat in de verkeerde richting. Als men daarbij dan optelt dat de panelen na 10 jaar al beginnen afzwakken is het totaal nutteloos om eraan te beginnen en milieubelastende platen te leggen die amper renderen. Maar ik mag dus wel bijbetalen voor degenen wiens dak wel juist staat. Ook mensen met een appartement zijn de pineut.

Eigenzinnig 27 juni 2011 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5530207)

Een slecht georienteerd dak ?

Krijg ik ook subsidies om mijn huis te draaien ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be