Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik erger mij aan... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157083)

Trixie 27 juni 2011 12:55

Ik erger mij aan...

Vul zelf in waaraan je je ergert. Of aan wie; dat kan ook.
Ikzelf erger mij sinds gisteren aan een brief van de school van mijn kleinzoon. Liefst 3 schrijffouten staan daarin. Sorry maar dat vind ik niet kunnen. Dat zijn dus de mensen die onze kinderen/kleinkinderen moeten leren lezen en schrijven.
Is het niet net aan de school om erop toe te zien dat hun mededelingen correct geschreven worden?
Eén van de fouten : "Uw kleuter worD verwacht om 14.30u op..."
GGGrrr!

Albrecht 27 juni 2011 13:00

Het gebruik van het lettertype 'Comic Sans'.

Herr Flick 27 juni 2011 13:01

Mensen die te traag rijden op het middenvak, ...

Mensen die u voorbijsteken en dan trager gaan rijden, ... (kan ik mijne cruise control weer afzetten... )

giserke 27 juni 2011 13:02

Ik erger me dood aan de Flikkus Dickus
Vertaald in het Nederlands: eencelligen.
De voorloper van de reptielen met andere woorden.

Vlaamse Leeuwin 27 juni 2011 13:09

Ik erger mij aan mensen die het plezant vinden om met een kinderwagen in een heuse mensenmassa te wandelen,en dan ofwel te pas en te onpas stoppen vlak voor je neus omdat ze zo nodig een praatje willen slaan met mensen die ze in regenovergestelde richting tegenkomen.....ofwel crossen ze met die kinderwagens over je tenen of rijden ze constant het vel van je hielen en enkels. ...... HATELIJK!!!! :evil:

Trixie 27 juni 2011 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5530234)
Ik erger mij aan mensen die het plezant vinden om met een kinderwagen in een heuse mensenmassa te wandelen,en dan ofwel te pas en te onpas stoppen vlak voor je neus omdat ze zo nodig en praatje willen slaan met mensen die ze in regenovergestelde richting tegenkomen.....ofwel crossen ze met die kinderwagens over je tenen of rijden ze constant het vel van je hielen en enkels. ...... HATELIJK!!!! :evil:

Ja, dat ken ik! Was gisteren op een braderie en 't zag daar zwart van de buggy's. En die moeders maar kletsen en zeveren en te lui om hun kinderkoets te verplaatsen..:evil:

lombas 27 juni 2011 13:12

Ik erger mij aan Indiërs.

giserke 27 juni 2011 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5530243)
Ja, dat ken ik! Was gisteren op een braderie en 't zag daar zwart van de buggy's. En die moeders maar kletsen en zeveren en te lui om hun kinderkoets te verplaatsen..:evil:

Ik erger mij aan braderie en braderiegangers :evil:
Die lopen ook altijd in de weg.

Txiki 27 juni 2011 13:20

niks

Herr Flick 27 juni 2011 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5530253)
Ik erger mij aan braderie en braderiegangers :evil:
Die lopen ook altijd in de weg.

Zijt gij een in het middenvak kruipende moeder met een kinderkoets ? :twisted:

Vigilante VL 27 juni 2011 13:33

Citaat:

Ik erger mij aan mensen die het plezant vinden om met een kinderwagen in een heuse mensenmassa te wandelen,en dan ofwel te pas en te onpas stoppen vlak voor je neus omdat ze zo nodig een praatje willen slaan met mensen die ze in regenovergestelde richting tegenkomen.....ofwel crossen ze met die kinderwagens over je tenen of rijden ze constant het vel van je hielen en enkels. ...... HATELIJK!!!! :evil:

In Brussel hebben de negerinnen de gewoonte om tijdens het spitsuur daarmee op een overvolle tram of metro te kruipen. Daarmee nemen ze vier/vijf staanplaatsen in, eisen ze dan (vaak zitten de dames al terug "vol") nog eens een zitplaats op naast die koets, moeten geholpen worden om die voiture naar binnen te steken door een veel te smalle deur, blokkeren ze de deuren of een gang... en betalen doen ze toch nooit. Vaak zijn ze zelfs nog te lui om een jaarabonnement voor €5 via het OCMW te gaan halen.

giserke 27 juni 2011 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5530310)
Zijt gij een in het middenvak kruipende moeder met een kinderkoets ? :twisted:

Neen, ik erger me aan kinderkoetsen, braderie en braderiegangers.

Vlaanderen Boven 27 juni 2011 14:02

Citaat:

Jonge moeders mogen alles. Het is niet door geween dat we de vergrijzing gaan tegenhouden.

lombas 27 juni 2011 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5530377)
Jonge moeders mogen alles. Het is niet door geween dat we de vergrijzing gaan tegenhouden.

Wel door ouderlingensterfte!

Jieha!

Herr Flick 27 juni 2011 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5530357)
Neen, ik erger me aan kinderkoetsen, braderie en braderiegangers.

Ah , dan is het goed, ;-)

Xenophon 27 juni 2011 14:29

Ik erger me aan celofaanverpakkingen. Zoals laurierbladeren, dat zit in celofaan ingepakt. Eerstens krijg je dat niet open en dan scheurt het godverdomme helemaal in stukken vanèèn.

:boos:

Demper 27 juni 2011 14:48

Ik erger mij aan vrouwen die flirten maar hun slipje niet uittrekken.
Als ze niet willen neuken moeten ze niet flirten. Punt.

Demper 27 juni 2011 14:54

Ik erger mij trouwens ook aan West-Vlamingen.

backfire 27 juni 2011 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5530442)
Ik erger mij aan vrouwen die flirten maar hun slipje niet uittrekken.
Als ze niet willen neuken moeten ze niet flirten. Punt.

Of die niet willen pijpen ('eikes, nee, dat is vies!') als je eerst een half uur lang hun doos hebt liggen aflebberen. Grrrrrr...

Herr Flick 27 juni 2011 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5530460)
Of die niet willen pijpen ('eikes, nee, dat is vies!') als je eerst een half uur lang hun doos hebt liggen aflebberen. Grrrrrr...

Ja, dat is dan niet vies natuurlijk, ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be