![]() |
“De wetten zijn fetisj” , - zei de rechter tijdens de zitting.
De rechters in België zetten de Belgische wetgeving opzij en oordelen zonder enige motivatie.
Wat kan de burger in dit land doen, als de rechters in België de Belgische wetgeving niet opvolgen en discrimineren de mensrechtsen? De rechter begon de zitting letterlijk met de volgende woorden: “De wetten zijn fetisj.” Hoe kan de mens handelen zonder de wetsovertreding in de situatie, wanneer de vonnis overtreedt een reeks van wetten: de Belgische, Europese en mensenrechten? Ik stel een praktische vraag. Dit is een noodoproep. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou u concreet willen weten, a.u.b.? Kent U, misschien, journalisten, die een vraag aan de rechters zouden durven stellen, bijvoorbeeld, betreffend de ignorering van de wetten. Zodat de mensen konden horen: wat is het helemaal aan de hand bij de rechtbank van Antwerpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarbij is de democratische controle over het rechtsysteem zo goed als onbestaande. Die rechters voelen zich blijkbaar boven de wet verheven.
Er is de Hoge raad voor Justici. Hoop niet te veel. Verder zou er ook in België een ombudsman moeten zijn. Er zijn anderen hier die je beter kunnen helpen met praktische zaken. Verwacht gewoon niet te veel macht voor de burger in een land waar zelfs geen referendums mogen gehouden worden. Nu, de Belg is ook erg mak en materialistisch. Zolang hij zijn brood en spelen maar heeft laat die zich gemakkelijk knechten ...en dan gebeurt dat ook. Ik wens u goede moed en kracht om op te komen voor uw rechten. Dat is bewonderenswaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het enorm appreciëren, als ik meer concrete informatie kon horen: concrete contacten, personen, die effectief kunnen hieraan deelnemen. |
Citaat:
Dat is sowieso goed. Of ze dan nog goede beslissingen nemen, is een andere zaak. |
Citaat:
|
Is er enige mogelijkheid een schrijven tot de Konink van België te richten? Want in de eerste plaats gaat hier over de Koninklijke Wetten, die geschonden zijn; de Wetten die door de politici geschreven zijn en worden massaal vernederd door de rechters.
|
Citaat:
|
En schreef die rechter dat ook in zijn vonnis?
Citaat:
Citaat:
|
Troll ? :?
we weten nog altijd niks, en de commentaren vliegen al over en weer... |
Citaat:
Maar wanneer een rechter grof de Wet overtreedt, die is een totaal andere situatie. Vandaag hebben wij in dit land een hele klasse van de mensen, die niet aan de Wetten onderworpen zijn. Men gaat hier niet alleen over het land, dat niet democratisch is, dit land is niet civiel. Dit is een despotisme. De klasse van de rechters, een kleine groep, heeft een absolute macht, waarmee vernedert die de status van dit Koninkrijk. Want de Koninklijke Wetten worden in dit land door de groep mensen zonder enige gevolgen en vrij geïgnoreerd. |
Citaat:
De rechter heeft een persoon en 8 jarig kind veroordeelt zonder enige beschuldiging. (Men gaat hier niet over: is de schuld bewezen of niet bewezen. Men gaat hier, dat er geen beschuldiging in geen enkele vorm werd aangeduid en uitgesproken. De rechter begon zijn zitting met worden: “De Wet is fetisj”.) Wat wilt u graag weten en hoe kunt u ons helpen, a.u.b.? U kunt me in privé schrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat je hier eens dapper met onze voeten wil komen spelen. Geen beschuldiging maar een dossier van centimeters dik...:roll: TROLL |
Valeriaan is een aloud slaapmiddel uit de natuur. Ik vrees dat het niet zonder gevaar ingenomen kan worden. Blijkbaar leidt het tot waanvoorstellingen en vervolgingswaanzin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be