![]() |
En de demonisering van Vlaanderen gaat door.
Volgend doelwit zijn de Vlaamse festivals. Een bloemlezing:
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=TS3BVG2L Benieuwd met welk onnozel argument Henri1 en co nu weer zullen afkomen... |
het gaat over dit artikel http://levif.rnews.be/fr/news/actual...5045843885.htm
|
binnenkort gaan alle nederlandstaligen in wallonie een gele ster moeten dragen...
|
In Le Soir trekken ze nog eens alle registers open:
http://www.lesoir.be/debats/editos/2...ion-847931.php Peeters verklaart in feite de Franstaligen de oorlog met zijn bezoeken aan andere regeringsleiders. allé, mss toch geen oorlogsverklaring maar toch een provocatie..... |
Ik denk eerder dat ze zich vergist hebben, en naar een evenement van het FDF zijn geweest voor getuigenissen, dan op graspop. akkoord, je ziet daar soms wat vreemde vogels qua uiterlijk, maar het zijn stuk voor stuk vriendelijke mensen, en ik denk dat daar niemand snel een hitlergroet gaat doen ginder. Feit is wel dat velen bij het headbangen hun arm ook omhoogsteken, maar om daar een hitlergroet in te zien? :s
|
Toch een mooi vorbeeld hoer de Frans/waalse hetze tegen Vlamingen door blijft gaan en fanatieker is aan't worden.
Meer en meer zijn de waalse commentaren gevuld met haat tegen Vlaanderen. Hoe verliep de periode voor de hel losbarste in ex-Joegoslavië nu ook alweer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zouden die journalisten nu echt niet beseffen hoe hopeloos belachelijk zij zich maken ? Als de Franstaligen nog eens gaan klagen bij de UNO of de raad van Europa hoeven we alleen maar die stapel met krantenartikelen boven te halen om aan te tonen wat een stel ziekelijk fabulerende fantasten ze wel zijn.
Een paar dagen geleden was het "la fête de la musique". Een Franse uitvinding, om "minder bekende" muzikanten eens een kans te geven om voor een groot publiek hun talent te tonen. (Ze mogen dan meedoen met optredens van bekende sterren.) Televisiezender France 2 had een evenement georganiseerd in hartje Brussel, voor het koninklijk paleis. Dat zat daar vol met Franse vlaggen in het publiek ! 8O Volgens de Franstalige journalistenlogica zullen dat dan wel allemaal rabiate Franse nationalisten geweest zijn die Brussel willen annexeren aan Frankrijk 8O. En dat is nog niet alles. Tijdens een lied van Stromae moest heel het publiek hun arm de lucht in steken. Allemaal nazi's zeg ik u. :twisted: |
Citaat:
Nu ja, radio Rwanda deer het ook in't Frans dus ze sluiten er mooi bij aan ... |
de gmm organisatie gaat tegen die laster toch klacht indienen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet alleen bij het headbangen ;) Maar iedereen ziet toch wel het verschil tussen de hitlergroet en de corna? (behalve mijn bomma) Zeker nu die groet ook zelfs op rock- en popconcerten door alle 14-jarige jongetjes en meiskes wordt gebruikt... 't Is al e jaar of 4-5 geleden dat ik nog op graspop ben geweest dus hoe het er recent aan toeging weet ik niet, maar ik heb daar nooit een politieke sfeer gevoeld. En ik ken zeker evenveel of meer linkse metalheads, als extreemrechtse. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be