![]() |
Het liederlijk leven van Stevaert en onze politiekers.
Ex-gouverneur Steve Stevaert die zich laat afzetten voor tienduizende euro's door een hoertje, Premier Leterme die een maitresse heeft en betrapt wordt door het uitlekken van zeer pikante SMS-jes, ex-partijvoorzitter Frank Vanhecke die lustig dartelde met Morel alhoewel hij vrouw en kinderen had...
En dat zijn dan de mensen die als voorbeeld moeten dienen... Men zou deze mensen een goed financieel moeten treffen wegens moreel wangedrag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf nooit naast de pot gepist ? Indien neen, doe het want dat is spannend Ken je de soort die dagelijks achter hun pc zitten te masturberen ? de tsjeven |
Het strafste vind ik die Open VLD'er die een liefdeskind heeft gemaakt bij een franstalige PS-ster.
Il faut le faire. Het is trouwens geen onknappe jonge vrouw en de vent zelf heeft volgens mij voor de meeste vrouwen nu toch ook geen echte knappe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is nu het echte leven En trouwens die gaat niet naar de hoeren, die laat ze komen. Ben je al gaan biechten vandaag ? |
Citaat:
|
Citaat:
Waar haal je dat verhaal nu weer ? iK ben een Sociaal Democraat |
Citaat:
|
Citaat:
Politici hebben een voorbeeldfunctie. Wat Stevaert deed , was dus fout. En goed fout. En hij besefte dit maar al te goed. De man was zo bang dat het zou uitlekken, dat hij grof geld betaalde en het stilzwijgen afkocht. En dat zijn dan de mensen die verder door het leven gaan gaan als 'Minister van Staat'. Wat een zootje. |
Citaat:
Menselijk gezien, kan het best zijn dat die kerel meer ontspannen is door eens goed naar de hoeren te gaan of met zijn minnares te wippen dan gefrustreerd rond te lopen omdat hij niet mag van zijn vrouw. Cru gesteld misschien, ja, ... maar dat is nu eenmaal de natuur mijn beste. Pasters moeten zich ook inhouden, ... ge ziet wat daar van komt... Het is natuurlijk beter dat de man in kwestie content en gelukkig is met zijn madam, uiteindelijk streeft niemand van ons er naar om in een complexe situatie te moeten leven (en dat is naar de hoeren gaan en minnaressen er op na houden nu eenmaal. ) Maar als het niet anders kan of als de omstandigheden nu eenmaal zo zijn dat dat gebeurt, tsja het is nog altijd beter dan u te vergrijpen aan iemand of een tiran te worden omdat ge gefrustreerd rondloopt. |
Citaat:
Natuurlijk als daar heel vettige shit op dat tapeke staat ja, dan kan ik het wel verstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ge op dat niveau wilt scheefpoepen dan organiseert ge dat in de eerste plaats al op een zodanige manier dat de kans op allerhande opnames zo miniem mogelijk is. Ge scharelt zowiezo al niet de eerste de beste op van t straat, maar betaald de prijs die voor dergelijke service gebruikelijk is (en dan spreken we over duizendjes per keer... ) Of doet het met iemand die ge echt kent, en dan nog... En als ze dan toch afkomen met nen video, dan zegt ge moet ge de nummer hebben van de VTM nieuwsdienst ? |
Citaat:
Belziek is gered...:roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be