![]() |
Adaptatie-pillen voor homo's
Als er adaptatie-pillen voor homo's moesten bestaan, die van hen hetero's maken, vind u dan dat:
het gebruik ervan moest verplicht worden voor homo's? Zou u die pillen zelf nemen, als u homo was? |
Een homo-topic, dat is lang geleden.......
|
Citaat:
Ge kunt geen beter werknemers hebben dan potten. Flexibel dat die zijn en nog groter boeren als ik ;-). |
Ik niet.
|
Citaat:
Niks zo lastig als geil worden van tetten. |
Als er adaptatie-pillen voor hangmatters moesten bestaan, die van hen werkpaarden maken, vind u dan dat:
het gebruik ervan moest verplicht worden voor hangmatters? Zou u die pillen zelf nemen, als u hangmatter was? |
Ik niet..
|
Citaat:
In mijne recup (vandaag), heb ik naar het werk moeten bollen gevolg, nog meer recup. Ik denk dat ik al bijna 60 dagen heb staan. Plus dan nog is de jaarlijkse 15 dagen congé. Maarja, ik krijg 'm toch niet:lol:. Dus al alleman wat harder werkte, kon ik mijn recup oppakken. ;-) |
Meer homo's = minder mannen voor vrouwen = minstens 5 vrouwen per hetero man... ;-)
:cheer: 't Is fijn hetero te zijn :cheer: |
In't algemeen vind ik homo's leuke gasten. Ik zou niet weten waarom die mensen pillen moeten nemen. Als vrouw is het zelfs zo dat ik me meer op mijn gemak voel bij homo's.:-). Geen seksistische opmerkingen, geen macho-gedoe, en vooral het voordeel dat die mannen meer denken zoals vrouwen en vrouwenproblemen beter begrijpen.:-). Laat die dus maar gerust homo blijven.
|
Wacht wacht, ik heb nog een goeie:
Als er adaptatie-pillen voor negers zouden bestaan, die van hen chinezen zouden maken, vind u dan dat: het gebruik ervan moest verplicht worden voor negers? Zou u die pillen zelf nemen, als u neger was? |
Citaat:
Homo zijn is geen ziekte en kan je niet behandelen met pillen of wat dan ook. |
Citaat:
het gebruik ervan moest verplicht worden voor belgen? Zou u die pillen zelf nemen, als u belg was? |
Citaat:
Als er adaptatie-pillen voor gelovigen moesten bestaan, die van hen nuchtere mensen maken, vind u dan dat: het gebruik ervan moest verplicht worden voor gelovigen? Zou u die pillen zelf nemen, als u gelovig was ? |
Citaat:
Als er adaptatie-pillen voor eigenzinnigen zouden bestaan, die van hen eno2's zouden maken, vind u dan dat: het gebruik ervan moest verplicht worden voor eigenzinnigen? Zou u die pillen zelf nemen, als u Eigenzinnig was? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In veel landen worden homo's niet getolereerd Onder druk van executie en opsluiting zouden sommige homo's wellicht verkiezen een pilletje te slikken. Vergeet ook niet dat de katholieken nog altijd de homo's niet aanvaard hebben en sommige homo-gelovigen zouden dan ook dat pilletje kunnen slikken om terug tot de sacramenten en de kerk toegelaten te worden... |
Citaat:
|
Citaat:
En ze slaag geven.... En dat allemaal met een pilletje... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be