![]() |
Adaptatie-pillen voor hangmatters
Als er adaptatie-pillen voor hangmatters moesten bestaan, die van hen werkpaarden maken, vind u dan dat:
het gebruik ervan moest verplicht worden voor hangmatters? Zou u die pillen zelf nemen, als u hangmatter was? |
Wat is een hangmatter?
|
Citaat:
|
Pillekes gaan ni helpen, een schaar wel 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af of de radio het ook gaat melden als er een hangmat op de weg ligt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt niet verkeerd gedacht Dat is trouwens de reden dat ik het in K&K geplaatst heb Het is namelijk erg belangrijk voor forumbully's met vrijbrief |
Citaat:
|
Ik heb in een andere draad gelezen, dat er hier zijn die een biezonder goede imitatie kunnen geven van een pretentieuze lul.
Het is toch raar hoe sommige mensen zichzelf ongeweten perfect kunnen imiteren als pretentieuze lul Moderatie, die vindt dat allemaal snoepgoed van één en hetzelfde hooggewaardeeerde winkeltje |
Citaat:
|
Ik zoek niet meer naar knips
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je als regelmatig slachtoffer van beide het rode driehoekje van de ene gewaardeerde seriële bully tegen de andere ondersteunt, heb je meer kans...:lol: Verdeel en heers:twisted: |
Ik heb een carrière opgebouwd waardoor ik allang van een rechtmatig pensioen geniet, waardoor ik uit de armoede van de professionele exclusie opgeklommen ben
Dus wil ik niet eindeloos gebullied en achtervolgd worden met het denigrerend scheldwoordje hangmatter door een of meerdere seriële bully's In dat geval is dat, naast een seriële persoonlijk aanval, ook laster en leugen. Maar moderatie heeft daar geen oren naar.:-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be