Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   'Kliklijn' voor cafés die rookverbod niet respecteren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157245)

Bierke 1 juli 2011 09:19

'Kliklijn' voor cafés die rookverbod niet respecteren

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110701_017

Te ziek voor woorden, maar goed ik wil dan ook kliklijnen voor andere dingen ook, illegale migranten, ministers die andere dingen dan hun werk doen,... als het hard moet gaan komt het hard terug

eno2 1 juli 2011 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 5535527)
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110701_017

Te ziek voor woorden, maar goed ik wil dan ook kliklijnen voor andere dingen ook, illegale migranten, ministers die andere dingen dan hun werk doen,... als het hard moet gaan komt het hard terug

Welja

Wat is er verkeerd met meldpunten voor alles, zolang het maar niet anoniem is en pesters bestraft of beboet worden?

De Ma kan er alleen maar op vooruitgaan

elsina 1 juli 2011 10:18

Zouden beter een kliklijn openen voor illegalen, zodat we dat gespuis dadelijk kunnen deporteren

Apocalyps 1 juli 2011 10:24

...en waar ligt de grens?

kliklijnen voor "vermeende" zwartwerkers
kliklijnen voor "vermeende" fiscale fraudeurs
kliklijnen voor "vermeende" bouwmisdrijven
kliklijnen voor "vermeende" drankorgels
kliklijnen voor...

Welkom in de politiestaat; de natte droom van elke control freak. Gedaan met de privacy, gedaan met de individuele vrijheid... Big Brother sees everything. In de pas lopen, anders ... Mooie samenleving die hier gepromoot wordt... Neen dank U!

giserke 1 juli 2011 10:37

Ik las dit ook in de krant. Dat was even schrikken zeg?
Degoutant noem ik dat!

heet VB heeft dit een jaar of 15 geleden ook gepromoot.
Toen riep iedereen schande.

Bierke 1 juli 2011 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps (Bericht 5535571)

kliklijnen voor...

Welkom in de politiestaat; de natte droom van elke control freak. Gedaan met de privacy, gedaan met de individuele vrijheid... Big Brother sees everything. In de pas lopen, anders ... Mooie samenleving die hier gepromoot wordt... Neen dank U!

nee dank u maar ondertussen is het wel zo hé

eno2 1 juli 2011 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 5535566)
Zouden beter een kliklijn openen voor illegalen, zodat we dat gespuis dadelijk kunnen deporteren

De politie weet in 99% van de gevallen al waar de illegalen zitten

als ze een vast adres hebben want dan komt de politie aan huis.

eno2 1 juli 2011 11:12

Citaat:

kliklijnen voor...

En wat is er verkeerd met het vervolgen van wetsovertreders in democratische gecontroleerde samenlevingen?

dat het uit de hand zou kunnen lopen is geen argument.

Alles kan uit de hand lopen.

eno2 1 juli 2011 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5535585)
Ik las dit ook in de krant. Dat was even schrikken zeg?
Degoutant noem ik dat!

heet VB heeft dit een jaar of 15 geleden ook gepromoot.
Toen riep iedereen schande.

de maatschappij evolueert...:lol:

eno2 1 juli 2011 11:17

Ik wil een kliklijn voor seriële bully's op internet-fora:lol:

manta 1 juli 2011 11:25

Nu nog een paar "heropvoedingskampen" voor stoute kroegbazen en "belgische democratische republiek" is van start ...
Ik ga alvast bellen om cafés te beschuldigen waar ze zevermuziek spelen... Veel mogelijkheden tot verdediging hebben cafébazen niet, woord tegen woord en wie gaat er een cafébaas geloven...

eno2 1 juli 2011 12:07

Ik kom natuurlijk niet op café:lol:

Dat is nog beter dan een kliklijn:lol:

Ze zouden beter plaatsen inrichten waar de mensen gratis met elkaar kunnen communiceren en samenkomen zonder drugverbruik en andere opgelegde gezonde of ongezonde consumptie-kosten:lol:

Cynara Cardunculus 1 juli 2011 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5535732)
Ik kom natuurlijk niet op café:lol:

Dat is nog beter dan een kliklijn:lol:

Ze zouden beter plaatsen inrichten waar de mensen gratis met elkaar kunnen communiceren en samenkomen zonder drugverbruik en andere opgelegde gezonde of ongezonde consumptie-kosten:lol:

vroeger noemde men dat kerkgebouw.Het kostte één frank stoelengeld. Ge mocht daar ook nooit iets zeggen tenzij de pastoor het toeliet, en ge moest er wekelijks naartoe om uw sociale contacten te onderhouden.

Enkel de pastoor mocht trouwens wijn drinken en voor de smoor was zo'n speciaal machine ontworpen waar rook uitkwam.

Herr Flick 1 juli 2011 12:34

Kliklijnen zijn voor ratten, ...

Mensen die de ballen niet hebben om zelf keet te schoppen of hun probleem aan te pakken...

eno2 1 juli 2011 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5535738)
vroeger noemde men dat kerkgebouw.Het kostte één frank stoelengeld. Ge mocht daar ook nooit iets zeggen tenzij de pastoor het toeliet, en ge moest er wekelijks naartoe om uw sociale contacten te onderhouden.

Enkel de pastoor mocht trouwens wijn drinken en voor de smoor was zo'n speciaal machine ontworpen waar rook uitkwam.

Leuk:lol:

Ik kom niet in kerken waar de drug religie verkocht wordt in ruil voor gebedel:lol:

Wat we nodig hebben zijn seculiere plaatsen waar we kunnen samenkomen zonder opgelegd drug- of ander verbruik noch contributies.

Gewoon, voor het contact, onder gelijkwaardige burgers.

Fora, dus

En in de eerste plaats: politieke fora, zodat we weer aan echte politieke discussie kunnen doen, op echte fora, ipv op virtuele fora...

Elk dorp moest zijn publiek forum hebben

Dan moet ik niet altijd de virtuele dorps-idioot uithangen:lol:

Steve_M 1 juli 2011 12:42

Citaat:

kliklijnen voor...

Bestaat al lang, hoor.

eno2 1 juli 2011 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5535772)

Mensen die de ballen niet hebben om zelf keet te schoppen of hun probleem aan te pakken...

Beste potentiële vigilant

ik kreeg onlangs een waarschuwing voor het waarschuwen van een andere medeforummer tegen het terugvallen in de ........-mentaliteit

Dus moet ik voorzichtig zijn in het intomen van de zelfgerechtigdheid:lol:

Die klikkers klikken niet anoniem, dus zijn het geen ratten

freelancer 1 juli 2011 13:10

De cafébazen, die tegen dit verbod zijn, gaan naar het schijnt in de tegenaanval met een... kaklijn... :-D

giserke 1 juli 2011 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5535772)

Kliklijnen zijn idd voor ratten.
Beter kun je dat scorem niet noemen: ratten.

Bierke 1 juli 2011 13:45

ik kijk toch al uit naar vanavond :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be