![]() |
Gisteren het 7 uur journaal: Van Hecke bij Martine Tanghe.
Martine die ik nog steeds de minst door links verziekte verslaggeefster noem. Ze draait al iets te lang mee om in de linkse valkuilen te sukkelen. Verwonderlijk hoe kalm, relaxed en overtuigend Van Hecke zijn betoog hield. En vooral beleefd. Om kwezels als thePiano alvast de mond te snoeren zei Van Hecke onomwonden dat de enkelingen uit zijn partij die zich misdadig gedragen hebben zwaar gestraft dienen te worden. Daar kan SP.A./PS alvast iets achter leren. Zij zetten hun misdadigers liever terug op de lijst. De raad die hij her en der krijgt Filip De Winter iets meer op de achtergrond te houden is hem ook niet ontgaan. FDW zijn taak zit erop, Vlaanderen is wakker geschud. Van Hecke aasde duidelijk op het grote publiek. Dit zal hem zeker géén windeieren leggen. Verder gaf hij gewag van de nieuwe partij die er staat aan te komen. Wel beste vrienden, er wordt blijkbaar werk van gemaakt. Op de georganiseerde manier die we van het Vlaams Blok gewend zijn, zijn de voorbereidingen achter de schermen volop bezig. Iets héél anders dan de show die we van de andere partijen gewoon zijn bij de minste veranderingen. Hij is goed bezig. Nu komt er een stortvloed van replies van nietszeggende waanzinnige blinde linkadoors die het nog steeds niet begrepen hebben. Uitlatingen die zondag meteen ontkracht zullen worden door de verkiezingsuitslagen. Zalig gevoel. Ober, nog een wit wijntje graag :) |
:sleeping:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo kan het dus blijkbaar ook bij de VRT: eerst een vraag stellen en dan de gast laten antwoorden.
Vanhecke kwam inderdaad nergens in de problemen. |
het waren dan ook vragen die ervoor al 100 keer werden gesteld... de cliché vragen dus, het zou er nog aan mankeren dat hij in de problemen zou geraken
|
das ook wel waar uiteraard, ik begin al die interviews trouwens beu te geraken (van alle partijen).
Altijd dezelfde kopstukken, dezelfde vragen, dezelfde valkuilen,.... wat meer nobele onbekenden zou wel eens een leuke afwisseling zijn. |
met andere woorden mijn eerste keer "Vlaams Blok" stemmen zal dus ook mijn laatste keer worden ?
|
Citaat:
Ik vind het alvast een stap in de goede richting die Vanhecke hierbij zet. En dat ze nu niet afkomen met "wir haben es nicht gewusst"! Ze hebben twintig jaar lang de tijd gehad om die lege plaats op te vullen: eigen schuld dikke bult. |
Citaat:
Ik ben al die verkiezingspropaganda zo beu , dat ik niet meer kijk ! Daardoor mis ik natuurlijk de goede stukjes ook , spijtig . Kan je misschien iets meer vertellen over wat Van Hecke gezegd heeft ivm de nieuwe partij ? Of was er niet meer ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
"ze hebben vijf keer de "wetten" moeten aanpassen om ons te kunnen veroordelen..."
wel het nieuwe programma is klaar en duidelijk, het nieuwe is helemaal niet racistisch meer, we zijn klaar voor een nieuwe naam, er zijn een pak nieuwe mensen bijgekomen, niemand zal voorlopig verdwijnen, [size=7]zijn julie er ook klaar voor ! 13 juni : Vlaams Blok ![/size] |
Hoe zou ik nog op het vlaams Blok kunnen stemmen als ze een andere naam krijgen ?
Nochtans staat op mijn stemblad nog 1 stem aan de tegoedzijde van het Vlaams Blok nl. bij de eerste verkiezingen na de deze. (zie mijn blokhatersposten draad) |
Citaat:
|
Ik had te doen met Frank Vanhecke toen hij gisteren in het campagnejournaal zijn verhaal mocht komen doen.
Als een politieke hoer speelt hij de correcte en strenge huisvader van zijn brave partij. Een partij - naar zijn eigen zeggen - van recht en orde. Dank u vader in de hemel voor deze man, een toonbeeld van normen en waarden, de redder van het nog te stichten Vlaamse vaderland. Het moet voor Vanhecke moeilijk zijn geweest om z'n echte programmapunten niet te mogen vertellen. Salonfähig zijn heeft zo zijn prijs. Alleen, het Blok mag winnen wat het wil, mag van naam veranderen, mag nog zo poeslief zijn voor jan en alleman: de vreemdelingen zullen blijven, geweld zal blijven bestaan en België zal (voor hen spijtig genoeg) niet vergaan. :lol: |
Citaat:
Citaat:
|
Nie te veel verwachten he Laudi.
In het blokhatersposten forum leg ik het nog eens uit in het lang. Nu in het kort : ik heb mezelf beloofd om niet op partijen te stemmen die aan de macht zijn of geweest zijn. Tja 'k zijn ne rare. Ik wil altijd aan de kant van de minderheid staan. |
Misschiens stem ik wel BUB in een zelfstandig Vlaanderen ?
|
Citaat:
- ofwel had het vroeger moeten gebeuren, - maar door de demonisatie van het VB zou dat ook niet gelukt zijn. In feite was het cordon een mes dat niet enkel aan twee kanten snijdt, maar waarschijnlijk nog meer pijn zal doen bij de "democratische" partijen dan bij de andere partijen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be