![]() |
De Hobby topic
Benieuwd wat jullie zoal doen in de vrije tijd. Sport? Postzegels verzamelen? Schilderen? Lezen? Theater? Film? Muziek? Groene vingers?
Ik heb 3 kindjes. Zij zijn mijn grootste tijdsbesteding. Daarnaast ben ik gefascineerd door alles wat computertechnologie betreft, alsook het beheer ervan. Operating systems, programmeren, systeembeheer, virtualisatie, automatisering, erp/crm, cms, itam, itil, prince2, ... Elk jaar leer ik mezelf enkele nieuwe technologieën aan die ik in sommige gevallen weer omzet in concrete (werk)opdrachten. Want computertechnologie is de rode draad in mijn beroep. Vroeger veel gelezen, nu wat minder. Mijn favoriete magazine is Res Publica, met verve op nummer één, omdat het een magazine is dat politiek van een wetenschappelijke kant belicht. Al heb ik nog wat leeswerk in te halen. Het is op dit moment mijn enige abonnement. Tot mijn andere favorieten behoren het Journaal van Mark Grammens, Oikos en 't Pallieterke omdat ze kwalitatief met meningen omgaan en op die wijze meer inhoud bieden dan vele klassieke media. Suggesties voor andere bladen in die zin zijn welkom ;-) Een uiteraard Politics vzw. Voorheen ook andere verenigingen, maar tegenwoordig hou ik het bij Politics. En jullie hobby's? |
Hmm. Hobby's, da's meer iets voor de middenklasse.
Voor maatschappelijk uitschot zijn er de verslavingen ... vreten surfen en gokken. |
Poker! :cheer:
|
Eindredacteur/spellingscorrector bij een Vlaams/Nederlands muziektijdschrift.
|
basketbal, basketbal en basketbal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vroeger twaalf jaar aan diepzeeduiken gedaan.
Andere hobby : (Classic Rock)muziek en die dan vooral spelen op (zo goed mogelijke) kwaliteits-HiFi-installaties. |
Reizen (minstens 4 weken per jaar en liefst buiten Europa)
Sporten (lopen, fitness, zwemmen, ..) Trading (zelf traden, literatuur erover lezen, programmeren, ...) Films (actie, horror, detective) Vroeger: muziek, festivals, politiek, ... |
Rusten.
|
Bejaarden verkrachten.
|
En postzegels verzamelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klagen en zagen op internetforums
en waterskiiën |
Paardrijden (nog heel af en toe; vroeger wekelijks), de kleinkindjes, legpuzzels vanaf 1500 stukken, naar 't café van mijn schoonbroer gaan (rookvrij sinds enkele dagen), golfbiljarten, af en toe nog eens op de tatami staan (vroeger 2-3 keer per week)...
|
Vissen, als het goed weer is. (nu dus, een keer of twee in de week)
Biljarten, als ik bezoek heb. Schieten. Dit omvat: kleischieten, liggend schieten, 10m kogel, 10m lucht, 50m lever action en bevordering. Dit zijn de categorieën waarmee ik matchkes schiet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be