![]() |
De hypocrisie van de mensen betreffende DSK
Het is toch te erg voor woorden
Toen Dominique Strauss Khann op het nieuws kwam De mensen waren in staat om hem te lynchen Het is gestoord gewoon Bij het minste wat men hoort was men in staat om hem te kruisigen of te stenigen Zo zie je maar dat Strauss Khann onschuldig is Ik heb persoonlijk een bloedhekel aan mensen die onmiddellijk conclusies trekken Dominque Strauss Khann heeft nu een zware steek gegeven aan die politiekers en burgers die hun gal over hem uitspuwden zo zie je maar bende klootzakken Gewoon te erg voor woorden hoe wreed de mensen zijn |
Citaat:
Waaruit blijkt dat DSK totaal onschuldig is? Wanneer is de aanklacht ingetrokken? Wie heeft onmiddellijk conclusies getrokken? |
Citaat:
Weet U dan niet dat de zaak nog steeds hangende is... :lol: |
Citaat:
En dat men allerlei insinuaties maakte, dit is een duidelijke complot Ik heb dag in dag uit het nieuws gevolgd over deze man, en bij het uitbarsten van de zogezegde schandaal, was het letterlijk een uitbarsting van gal dat uitgespuwd werd door allerlei bekende mensen, dan werd het stiller en nu blijkt het verhaal van die vrouw ongeloofwaardig te zijn de aanklacht is niet ingetrokken maar het zal het weldra zijn |
Citaat:
Ja de zaak is nog hangende weet ik maar die vrouw zou hem verleid hebben dat is mijn conclusie |
Citaat:
"Ik heb persoonlijk een bloedhekel aan mensen die onmiddellijk conclusies trekken" Op wie dit in deze draad slaat zal je wel begrijpen zeker? |
Citaat:
|
|
Citaat:
Nu alles uitwijst op een farce, het "slachtoffer" blijkt een hoertje te zijn die gelogen heeft, doet de media of haar neus bloed. |
Citaat:
Waar trek ik een conclussie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben hem bijna publiek gelyncht zonder enige vorm van proces of veroordeling. |
Citaat:
Citaat:
|
Heel dat verhaal lijkt in ieder geval op een smerig oorlogje tussen heel hoog geplaatste mensen.
Ooit de film 'Broken Trust' gezien? (1995, met Tom Selleck). |
Vertel !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be