![]() |
Dank u Elio en N-VA
"Goe" bezig:evil:
Iedereen mag langer werker en krijgt minder pensioen. Hij en zijn collega's blijven buiten schot natuurlijk. |
Citaat:
Maar nee, het is natuurlijk gewoon makkelijker om op de boodschapper te schieten hé. |
Kan ik niet aan doen he Fox.
Dehaene zei altijd om problemen op te lossen als ze zich stellen. Schieten op de boodschapper? Normaal is dat niet mijn stijl. Maar wel een "gebruik" op dit forum, ook al als het nog maar even naar 'links' ruikt ;) En houd je spaarboekje ook maar in de gaten.... (belasting vanaf de eerste euro) |
Citaat:
En dat Di Rupo opnieuw een belastingsverhoging wenst door te voeren hoef je al helemaal niet af te schuiven op de NVA. Die willen liefst alles regelen via besparingen, wat natuurlijk ook logisch zou zijn in een land met een torenhoge belastingsgraad. Dus misschien, heel misschien, wordt het eens tijd dat je de juiste mensen viseert tejokus. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen die verwende ambternaren worden daarmee geraakt. De hardwerkende zelfstandigen, bedienden en CEO's zitten allemaal op hun tandvlees. Laat die belasting op spaargeld dus maar komen! |
Citaat:
Maar het is toch onder de druk van de N-VA niet? En besparingen zie ik ook als een omgekeerde belasting. Minder krijgen dan voorheen is een belasting imho. Een torenhoge belastinggraad? Kan wel zijn maar WIE betaalt nog zijn belastingen? |
Citaat:
|
Citaat:
Verwende ambtenaren? De tijd van "De Collega's" is al lang voorbij. |
Citaat:
jaar nog 20.000 euro opstrijken omdat het te lang duurt.... |
Citaat:
De rest van uw "betoog" is zo belachelijk dat er eigenlijk niet meer op te antwoorden valt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwacht toch dat iedereen een beetje onderlegd is hier ;) |
Citaat:
Ik ga met beesten om maar daarom ben ik nog geen beest he Fox. De heel zaak is dat ze weer de gewone man aanpakken. Al de rest wordt met rust gelaten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat is de schuld van NVA omwille van? Dat vraag ik u nu al heel de tijd. Toch slaag je er nog niet in om op die vraag ook maar een antwoord te formuleren. Tjah... |
Citaat:
Verder hoop ik echt dat je verder een gerust en zorgeloos leven zult hebben. Amen. |
laat ons nu efkes de nota afwachten.
|
Citaat:
leve de grote Franstalige natie. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be