![]() |
Over racisme gesproken:
Er wordt geklaagd dat er hier teveel racisme zou zijn
Gisteren liep een straatfeestje in het zo rustige Amstelveen helemaal uit de hand. Jongeren mengden zich in het feest en dat liep uit op een waar bloedbad. Zestigers werden loeihard tegen hun hoofden getrapt, voetafdrukken stonden erin. Dit "incidentje" wou men eerst nog onder het tapijt schuiven. Ik noem deze groep Marokkanen pure racisten, want bij hun mede-Marokkanen hadden ze dit zeker nooit gedaan. Luister naar het relaas van een echtgenote: http://www.at5.nl/artikelen/64956/re...bij-buurtfeest Wat mij betreft: een zware gevangenisstraf en een enkelte Rif-Gebergte. |
Uit de reportage komt duidelijk naar voren dat praten een station is dat inmiddels allang gepasseerd lijkt te zijn. Met zulk tuig valt gewoonweg niet te praten. Met zes man een besloten feestje gaan verstoren en als ze dan verzocht worden dat niet te doen en weg te gaan, staan er binnen de minuut meer dan twintig Noord-Afrikanen de boel af te breken en iedereen in elkaar te slaan en schoppen.
Steeds vaker gebeuren dat soort dingen met telkens dezelfden in de negatieve hoofdrol. Zo vaak zelfs dat je intussen gerust van een systematische straatjihad kunt spreken. |
Citaat:
Ooit een jaar of vijf geleden werd een Moluks omaatje beroofd. Het was het laatste ommaatje dat beroofd werd. Molukkers laten niet met zich spotten en lossen dit soort zaken op hun eigen manier op. Ik keur dat af trouwens, want het blijft een vorm van eigen rechter spelen. Maar als locale overheden zo laks reageren kun je niets anders verwachten. ![]() |
Citaat:
|
Wat was de reden van die wansmakelijke daad?
|
Citaat:
|
Ja, en gehoofddoekte vrouwen die laten ze ook met rust.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben het hier over een matpartij tussen tieners en twens met zestigers. Ik kan me niet voorstellen dat die jongere bejaarden zelf ruzie zochten. Maar alles is mogelijk, want een van de daders deed aangifte van mishandeling. |
Citaat:
Ik kan het me haast niet voorstellen dat een stel hele en halve bejaarden zo iemand zouden hebben mishandeld, maar mocht dat wel zo zijn dan vind ik het bijzonder spijtig dat hij nog in staat is om aangifte te kunnen doen. |
Citaat:
In principe ben tegen het "heft in eigen hand nemen", maar als overheden falen kan ik daar wel begrip voor hebben. Maar pas op. Dergelijke jongeluid zijn getrainde vechtersbazen en de kans op een geweldspiraal is groot. Het lijkt Molenbeek wel. |
Citaat:
In Nijmegen ging dat zover dat dergelijke tieners medisch personeel gingen bedreigen. De maatschappij kan dergelijk geweld niet accepteren, niet van Marokkanen, niet van Nederlanders, niet van Belgen. Er dient keihard te worden opgetreden en met keihard bedoel echt keihard. |
Waarom zijn het Marokkanen?
|
Citaat:
Wat een helden om 60 jarigen verrot te trappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be