![]() |
Formateursdrol? Hier het echte nieuws van vandaag!
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...ltaregio.dhtml
Nederland en Vlaanderen gaan zich meer als één economische regio in de wereld profileren, de Deltaregio. Vooral de havens van Antwerpen en Rotterdam moeten zich internationaal samen 'verkopen'. Binnenkort zullen Nederland en Vlaanderen voor het eerst ook een gezamenlijke handelsmissie naar het buitenland sturen. Dat hebben minister-president Kris Peeters (CD&V) en de Nederlandse premier Mark Rutte vandaag afgesproken tijdens hun eerste topontmoeting in het Antwerpse Hingene. |
Citaat:
Mooi niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu verkopen ze het alleen in landen die bekend staan als bierioten. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() En zeg nu niet dat ik een Hollanderhater ben, tis een oranje-tape. |
Citaat:
|
Mooi! :thumbsup:
|
Citaat:
Citaat:
|
Uitzetten die gasten.
Ik heb het zelf getest, en bij mij kwam Heineken geheel volgens verwachting op plaats 6 van de 7 binnen (nummer 7 was Dommelsch, ook volgens verwachting). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat de hele wereld Heineken drinkt kan op drie manieren komen: 1 De hele wereld heeft geen smaak. Dit weiger ik te geloven omdat het merendeel van de mensen nog gewoon vlees eet ondanks het morele dilemma dat veel mensen er zo graag van maken. 2 Ze weten niet beter. Misschien eens bier-educatie inzetten? En wat voor bocht drinken die mensen dan als ze geen Heineken drinken? 3 Heineken drinken is cool, net als roken vroeger. Ze doen het om erbij te horen. Nou ja, meer lekker bier voor mij. |
4. Heineken is waterig, dat maakt het 'lekker' voor veel mensen, iedereen kan het drinken.
Andere bieren bevatten vaak meer smaak of zijn bitterder, de kans dat mensen dit niet zo lekker is, is groter. Zo denk ik erover. Ik geef toe, Heineken valt zeker te drinken, maar het heeft niet echt een smaak, het is maar zwakjes, denk ik. zo heb ik eens een half vaatje leeggedronken in de ochtend, op zich niet verkeerd, maar het drinkt snel, vandaar dat mensen het misschien lekker vinden. |
Maar eigenlijk wat maakt het uit?
'Belgen' willen toch beter zijn, want het enige dat de 'Belgen' bindt is bier, frieten en chocolade, daarom mogen we natuurlijk niet splitsen, dan zijn we die kwijt :cry: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be