![]() |
Houzee....Nederland en Vlaanderen......de eerste stap is gezet:
Nederland en Vlaanderen gaan nauwer samenwerken op economisch gebied. Dat heeft premier Rutte afgesproken bij zijn eerste ontmoeting met zijn Vlaamse ambtgenoot Peeters in Vlaanderen.
Nederland en Vlaanderen gaan zich de Deltaregio noemen en willen onder die noemer handelscontracten binnenhalen. Binnenkort vertrekt er een gezamenlijke Nederlands-Vlaamse handelsmissie. Vooral de havens van Rotterdam en Antwerpen moeten zich samen 'verkopen'. http://nos.nl/artikel/253480-nederla...lsmissies.html En dat kleine stukje polder wat wel of niet onder water moet, daar maak ik me niet druk om. De eerste stap is gezet ! |
Dubbel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En beste Henri, ik denk dat Wallonië er goed aan doet om mee te doen of is de Waalse cultuur en taal die onderdeel uitmaakt van de Nederlanden nu echt helemaal in Franse handen. Denk aan de zware industrie in Luid en Charleroi, initiatieven van Koning Willem I. |
Citaat:
|
Citaat:
De Waalse invloed heeft toen wel gewonnen, maar dat zal veranderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand heeft iets tegen samenwerking met Nederland. Integendeel zelfs. Alleen, het verleden heeft uitgewezen dat het steeds Nederland was dat tegenwerkte wanneer verdragen moesten worden uitgevoerd. U denkt toch niet dat uw premier Rutte voor de grap is komen praten met Peeters. En dus zeg ik nogmaals: steeds goed uitkijken met die lui uit Den Haag! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beide regeringsleiders kwamen samen in het kasteel d'Ursel in Hingene, een tweejaarlijkse gewoonte. Tijdens de bijeenkomsten wordt besproken hoe de welvaart in de lage landen kan worden veiliggesteld. |
Citaat:
|
Citaat:
zat jij er (weer) ff naast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rutte komt naar Nederland en het belangrijkste dossier komt dan nog niet eens op tafel! Schijnvertoning. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be