![]() |
Meld hier je rode driehoekjes en de opvolging ervan
De bedoeling is zo een tip van de sluier te lichten wat moderatie zoal bestraft en wat niet
Ik geef een voorbeeld: Citaat:
Citaat:
Dit zijn twee oude bakken van een paar weken geleden, louter bij wijze van voorbeeld. Gelieve enkel vers te serveren...geen ouwe BEU-kes |
Ik vrees dat deze draad een kort leven beschoren is.
(waarmee ik me niet uitspreek over de waarde ervan) |
Ik vind deze draad heel erg GGrrrr!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had hem in K&K willen plaatsen:lol: |
Wordt u nu eigenlijk nooit moe van uzelf?
|
Citaat:
Een héél erg vers?:lol: Werd het geknipt?:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Mogelijk heeft de schrijver van dit bericht gewoon gelijk en is dat ook het oordeel van de moderatie. ;-) |
Ik heb een rood driehoekje gevonden in de tuin tussen de bloemen. Ik meld het maar even.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar: dat blijkt dan toch niet via zelfreflectie:lol: Is dat bij jou soms anders?:lol: Als je alle stompzinnige klootzakken door stompzinnige klootzakken op forum elkaar stompzinnige klootzakken laat noemen, met goedkeuring van moderatie, dan zit je weliswaar pal in de waarheid, maar elke pretentie dat je een ordentelijk forum runt, dat niet overspoeld wordt door wederzijds gescheld van stompzinnige klootzakken is dan wel foetsjie. Alléz, nog eentje: Citaat:
waarschijnlijk omdat het geknipt is voor mij:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
nee hoor, ik vond het rode driehoekje daar onterecht. |
Citaat:
Ik zal me er in het vervolg van onthouden. Er is trouwens toch geen medewerking:-( Laat een ander het dan maar doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be