![]() |
Hier verklaren we iedereen gek!
Hier verklaren we iedereen gek!
Jouw mede-forummer gek verklaren: wie heeft het nog niet gedaan op forum? Het is de meest frequente vorm van P.A. En ook de meest onbestrafte. Dus ga je gang, zottekes. Citaat:
|
Ik geef op voorhand al van mijn eigen toe dat ik gek ben.
|
Als iedereen gek is, is niemand meer gek.
|
Citaat:
|
Citaat:
En maar psychiatertje spelen:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Gekken vervoegen: ik ben gek, jij bent gek, hij/zij is gek, wij zijn gek, jullie zijn gek, zij zijn gek. Voltooid deelwoord: gegekt (vb: jij bent gegekt). 8-) |
Citaat:
Het zit je blijkbaar hoog ... |
Citaat:
O pardon, je hebt dat al beantwoord:lol: |
Citaat:
Ik hou niet van scheldorgels en de selectieve manier waarop moderatie daarmee omspringt |
Citaat:
Ben je soms uit de voegen?:lol: |
Citaat:
|
Ik verklaar sommigen hier, inclusief jij, kinderachtig en grof. Ik heb hier buiten dewanand nog niemand gek verklaard, en heb, in tegenstelling tot jou en anderen, nog niemand beginnen uitschelden zonder achteraf mij te excuseren.
Citaat:
2. Ik ben er zeker van dat jij ook al eens vuile praat uitkraamde 3. Je moet mijn naam niet veranderen, want ik doe dat niet bij jou, dus moet je niet kinderachtig doen 4. Als je mij als voorbeeldig volwassene mij de les wilt spellen, doe dat op een rustige, normale en geciviliseerde manier i.p.v. een barbaar met een vuile luier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net als die puistjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@Txiki
Maar die reactie van Marxmannetje past helemaal in K&K Heel grappig en ontspannend (voor mij):lol: 't Is waar dat hij zich verontschuldigd heeft om mij en nog iemand anders idioot te noemen. Een idioot is geen gek natuurlijk. Marxmannetje is dus een van de weinigen die zich daaraan nog niet bezondigd heeft, ere aan wie ere toekomt!:lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be