Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Nice try, but no cigar, meneer Di Rupo. .. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157391)

freelancer 5 juli 2011 12:31

Nice try, but no cigar, meneer Di Rupo. ..

De redactiecoördinator bij Trends schiet m.i. de nota van Elio Dei Rupo af...

Hier te lezen...

Marxmannetje 5 juli 2011 12:33

We zagen toch al direct in dat ze weer eens met scherp zouden schieten.

solidarnosc 5 juli 2011 12:33

Tja het Vlaams profitariaat ziet uiteraard hun favoriete bedrijfswagen een stuk duurder worden.

vrijevlaming 5 juli 2011 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5540923)
Tja het Vlaams profitariaat ziet uiteraard hun favoriete bedrijfswagen een stuk duurder worden.

Ik wist niet dat ze bij de werkloosheidsuitkeringen nu ook al bedrijfswagens uitdeelden?

vlijmscherp 5 juli 2011 12:36

Citaat:

laat dat nu 1 van de punten zijn waarmee hij wel akkoord gaat.

zijn kritiek op het sociaal-economische deel, is voor mij niet correct, maar zijn kritiek dat Di Rupo vooral wilt oplappen maar niet wilt renoveren, dat is iets anders.

er moet een nieuwe staatsstructuur komen, dit is teveel werken binnen de huidige context.

solidarnosc 5 juli 2011 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5540929)

zijn kritiek op het sociaal-economische deel, is voor mij niet correct, maar zijn kritiek dat Di Rupo vooral wilt oplappen maar niet wilt renoveren, dat is iets anders.

er moet een nieuwe staatsstructuur komen, dit is teveel werken binnen de huidige context.

Renoveren? Afbreken lijkt me een correcter begrip. Ten anderen. Een woning renoveren op vraag van mensen die het later willen afbreken is een verspilling van tijd en energie.

vlijmscherp 5 juli 2011 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5540933)
Renoveren? Afbreken lijkt me een correcter begrip.

maakt niet uit hoe je het noemt.

had hij nu een voorstel op tafel gelegd die effectief België renoveerde, er zouden bij de volgende verkiezingen geen partijen winnen die België willen afbreken.

Bokkenreyder 5 juli 2011 12:40

Citaat:

Renoveren? Afbreken lijkt me een correcter begrip. Ten anderen. Een woning renoveren op vraag van mensen die het later willen afbreken is een verspilling van tijd en energie.

Krotten dienen afgebroken te worden, zeker als ze nieuwe bouwprojecten in de weg staan.:evil:

solidarnosc 5 juli 2011 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5540934)
maakt niet uit hoe je het noemt.

had hij nu een voorstel op tafel gelegd die effectief België renoveerde, er zouden bij de volgende verkiezingen geen partijen winnen die België willen afbreken.

Mochten we België renoveren zoals mensen als u dat willen dat is een afbraak reeds een feit, maar dan zonder uw handen hebben te moeten vuilmaken. Ik heb liever dat u eerst uw pollen moet vuilmaken om u doelstellingen al dan niet te realiseren.

solidarnosc 5 juli 2011 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5540936)
Krotten dienen afgebroken te worden, zeker als ze nieuwe bouwprojecten in de weg staan.:evil:

Zoals de Lange Wapper?

Herr Flick 5 juli 2011 13:10

Citaat:

Wacht als ze de Cara pils gaan opslagen, ...

vlijmscherp 5 juli 2011 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5540939)
Mochten we België renoveren zoals mensen als u dat willen dat is een afbraak reeds een feit, maar dan zonder uw handen hebben te moeten vuilmaken. Ik heb liever dat u eerst uw pollen moet vuilmaken om u doelstellingen al dan niet te realiseren.

kijk hé, dit wantrouwen is het resultaat van de houding van de Franstaligen in 2007. dat zij het nu maar oplossen.

robert t 5 juli 2011 14:01

Citaat:

Klopt. Afbreken tot op de grond. Belgische schoonmoeder buiten kieperen, de Waalse buren veel geluk wensen en volledig opnieuw beginnen. En de nota Di Rupo in de vuilnisbak. Alleen op die manier kunnen we de Vlaamse welvaart veilig stellen. We hebben er recht op.

solidarnosc 5 juli 2011 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 5541118)
Klopt. Afbreken tot op de grond. Belgische schoonmoeder buiten kieperen, de Waalse buren veel geluk wensen en volledig opnieuw beginnen. En de nota Di Rupo in de vuilnisbak. Alleen op die manier kunnen we de Vlaamse welvaart veilig stellen. We hebben er recht op.

Waar wachten Dewever en co op om dat duidelijk te zeggen. We hebben er recht op.

ViveLaBelgique 5 juli 2011 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5541203)
Waar wachten Dewever en co op om dat duidelijk te zeggen. We hebben er recht op.

Ze kunnen niet zo snel lezen als EDR. ;-)

Amon_Re 5 juli 2011 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5540929)

²

Bob 5 juli 2011 15:24

Citaat:

Elk weldenkende mens, of hij nu tot het Vlaams profitariaat behoord of niet, ziet dat er weer een hoop nieuwe belastingen aankomen, en dat de besparingen ver te zoeken zijn.

Herr Flick 5 juli 2011 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 5541285)
Elk weldenkende mens, of hij nu tot het Vlaams profitariaat behoord of niet, ziet dat er weer een hoop nieuwe belastingen aankomen, en dat de besparingen ver te zoeken zijn.

Inderdaad, je kan dus alleen maar hopen dat die onderhandelingen finaal mislukken, ...

Amon_Re 5 juli 2011 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5540994)
Wacht als ze de Cara pils gaan opslagen, ...

:lol:

freelancer 5 juli 2011 16:13

Ook VOKA ziet nog veel werk aan de winkel:
Nu is het moment gekomen om de volgende stap te zetten en effectief te onderhandelen over een federaal regeerakkoord dat scherpe maar moedige keuzes maakt om de structurele problemen in ons land efficiënt en toekomstgericht aan te pakken.”

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be