![]() |
Belgische deelstaten komen onder curatele van Europa
Het is afgelopen, rien de knots met Belgie.
Enkel Vlaanderen en Wallonie zullen nog hun exclusiviteit kunnen of mogen behouden. Brussel wordt eigendom van Europa.(Het Washington D.C van Europa) Inwoners van Brussel zullen nog enkel bij de Europese verkiezingen kunnen stemmen. Zowel Vlaanderen als Wallonie zullen voor zichzelf moeten instaan. Dit wil zeggen Een volledige splitsing (Wallonie leunt aan bij Frankrijk en Vlaanderen bij Duitsland en/of Nederland Europa gaat de knoop doorhakken en alle anderen wassen hun handen in onschuld :lol: Dit was het beruchte plan B+ en geweten door Verhofstad, Van Rompuy,Martens,Dehaene enz ....... + Dewever en Di Rupo Soms vraag ik mij af hoeveel kleppen jullie voor je ogen hebben ( niet iedereen hier) maar vooral de roepers en kwelers die steeds bij de opstart van een topic moord en brand schreeuwen zonder inhoud of IQ Pin = politocoloog te Gent Puk = Zelfstandig politiek adviseur voor het Europees Parlement Dit is dan ook onze laatste starttopic Wij groeten iedereen hier op dit forum, het was heel leuk maar soms heel moeilijk om te discusieren op lager niveau 8-) |
Citaat:
|
Alle vensters openzetten!!!Eigen lof stinkt!!!!
Wie zichzelf op een voetstuk plaatst kan zich heel erg bezeren als hij( zij) valt!! |
Citaat:
|
Citaat:
En die heette: "Puntje en Bolleke" (of Bolletje). Waren twee kabouters ;) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu, enkele jaartjes wachten, je studies in de grote school afmaken en dan kan je dat hoger niveau ook wel aan, hoor. |
Citaat:
Citaat:
Er zijn ook geen limieten aan hoe belachelijk jij je durft op te stellen...:lol: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ge zijt percies zowel uw pin- als uw pukcode kwijt... hoe gade dát oplossen? ;)
|
Citaat:
|
Goede genen ;)
|
Citaat:
Veel blabla maar weinig pragmatisme. Veel jezuïtenpraat maar weinig realiteitszin. :? :| :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een voorbeeldje: Al in het eerste kandidatuur (tegenwoordig bachelor) van politieke en sociale wetenschappen krijgt de student een cursus "inleiding tot het recht". Dit behoort dus tot de basiskennis van de socioloog of politicoloog in spe. Nog eentje: 'Nuf said. |
Ik maak mijn frieten zelf
|
Citaat:
|
Iedereen weet toch dat het AIDS-virus pas doodgaat op temperaturen van 500.000 graden. Uw frieten zelf bakken zal dus niet helpen. Alle homo's in een raket richting zon, is de enige manier!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be