![]() |
Een internationaal bemiddelaar, maar wie ?
Volgens sommigen kan alleen een internationaal bemiddelaar het land nog uit de politieke impasse halen ...
Namen zijn nog niet gevallen, ruimte dus om te brainstormen ... wie zou u kiezen als internationaal bemiddelaar ? En waarom ? |
Ik zou voor de kerel kiezen die een tijdje geleden Nosferatu van Rompuy in Europa de mantel uitveegde.
Ik ben zijn naam vergeten, ik geloof dat hij met Verhofstad ook een aantal keer de vloer heeft opgekuist. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=0ZJPHMUSgkE |
Putin zou ook wel kunnen helpen, die maakt van negen partijen in een handomdraai drie partijen.
|
We kunnen er misschien een live show met sms-optie van maken. Het evenement kan dan worden opgeluisterd met muzikale intermezzo's van Stijn Pleuris, Amai-low en de travestietenformatie I-don't-have-a-Clue-seau. Arno mag dan als apotheose de laatste Belgische reutel ophalen met het liedje "knowing me, knowing you, there is nothing left to do", "No job, no rock!" of "Arrivederci, solo".
Ik draag Ratko Mladic alvast voor omdat die over een gedegen ervaring beschikt inzake etnische zuiveringen en het beleggen van hoofdsteden/enclaves. De Walen krijgen Ante Gotovina. Veel succes ermee! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Iemand als Alexander de Grote zou een prima bemiddelaar zijn. Die wist tenminste raad met Gordiaanse knopen.
|
Mark Eyskens.
|
Citaat:
|
Hot Marijke.
|
Citaat:
|
René La Taupe
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Koning Kadhafi van België als bemiddelaar :cheer: |
:cheer: Sarah Palin :cheer:
En als het niet lukt om een regering te krijgen kunnen we met haar in de zoo nog wa zeehondjes gaan meppen ... :mrgreen: (Jaja, 't is ne groffe, 'k weet het... ;-)) |
Indien er op 't eind nog madame nons moeten worden bewerkt : DSK ?
|
Erdokan
|
Harry Potter
|
Ik vind Larry the Cable Guy ook nog een prima keuze...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be