Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Elio is onrustig (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157515)

born2bewild 7 juli 2011 19:44

Elio is onrustig

aldus Laurette-"Guy Verhofstadt is fantastisch"-Onkelinx

wij zeggen: "mooi zo!"

kijk en geniet mee bij het vallen van de avond op deze mooie dag
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...tiek/1.1061069

Eyjafjallajökull 7 juli 2011 20:24

Schitterend toch :lol:

Gewoon al het idee dat ze overwegen om een regering te maken met de partijen die wel "ja" zeiden, dat gaat wat geven...

31 van de 88 zetels aan Vlaamse zijde :roll:

matthias999 7 juli 2011 20:28

Zonder nva verder onderhandelen is utopisch.

Glenneke 7 juli 2011 21:02

Ik had den indruk dat ons laurette ver stond te bleiten, jullie ook

born2bewild 7 juli 2011 21:04

ik moest hieraan denken
http://www.youtube.com/watch?v=wWIbCtz_Xwk

omaplop 7 juli 2011 21:53

Elio is onrustig!!! Heeft hij zich te lang moeten onthouden???

Garry 7 juli 2011 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glenneke (Bericht 5546137)
Ik had den indruk dat ons laurette ver stond te bleiten, jullie ook

Dat is toch normaal voor een geit?

Garry 7 juli 2011 22:47

Hoelang zoeken ze zo nog verder te gaan? Ooit zullen er toch nieuwe verkiezingen komen. Gaan ze dan ook blijven zeggen,

"maar het heeft geen zin, het zou alleen maar tot de zelfde toestand leiden. Dus laat ons maar verder doen met de huidige regering die op de winkel past".

Alles blijkt beter dan onder ogen te zien dat er geen winkel meer is om op te passen. Albert zijn koningkrijkje is foutu, om zeep, naar de vaantjes. In hoeveel uitdrukkingen moeten we dit nog herhalen voor dat ze dat zullen begrijpen. Er moeten daar tussen al die politiekers toch veel achterlijke kwieten tussen zitten, als ge het mij vraagt.

lollysticky 7 juli 2011 23:55

zijne mascara was juist uitgelopen :(

michael26 7 juli 2011 23:56

Ocharme is hij onrustig?
Wel dat hij gaat zwemmen dan koelt hij af

elsina 8 juli 2011 00:20

Zou die bibbersmurf uit laken ook onrustig zijn ?

Bokkenreyder 8 juli 2011 00:32

:evil:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 5546684)
Zou die bibbersmurf uit laken ook onrustig zijn ?

Die heeft vandaag weer 'hard gewerkt'==> koekskes gaan eten bij Jules De Strooper. Zwaar job! Normaal dat ze die mens zo dik betalen.

djimi 8 juli 2011 06:32

Het is ondertussen toch wel zonneklaar dat de PS niet in staat is om "JA" te zeggen tegen noch verantwoordelijkheid te nemen voor een noodzakelijke ernstige hervorming van de staatsstructuren waarbinnen ze haar macht heeft uitgebouwd alsmede een grondige sanering van de overheidsuitgaven.

Mij doet het alvast plezier dat er tenminste één partij is - en 't is géén kleine - die niet bereid blijkt zich door de PS te laten ringeloren.

Freddie 8 juli 2011 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 5546843)
Het is ondertussen toch wel zonneklaar dat de PS niet in staat is om "JA" te zeggen tegen noch verantwoordelijkheid te nemen voor een noodzakelijke ernstige hervorming van de staatsstructuren waarbinnen ze haar macht heeft uitgebouwd alsmede een grondige sanering van de overheidsuitgaven.

Mij doet het alvast plezier dat er tenminste één partij is - en 't is géén kleine - die niet bereid blijkt zich door de PS te laten ringeloren.

Di Rupo (en dus de PS) + CDH (want die zullen wel samen die nota hebben opgesteld), hebben zich duidelijk anti Vlaams opgesteld. Zij beschouwen ons Vlamingen gewoon als melkkoeien opdat zij, Wallonië + Brussel, verder kunnen feesten op onze kosten. Wie als Vlaming dat niet doorheeft moet dringend naar de dokter.
CD&v + O-vLD, "no guts". Waar was dat Vlaamse front? 1 gezamelijk NEEN had dat moeten zijn! Indien zij meestappen met de francos zullen ze daar zwaar voor betalen.

Projekt 8 juli 2011 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 5546859)
CD&v + O-vLD, "no guts". Waar was dat Vlaamse front? 1 gezamelijk NEEN had dat moeten zijn! Indien zij meestappen met de francos zullen ze daar zwaar voor betalen.

Omdat er geen is. Niet iedereen heeft extreem rechtse gedachten. Sorry, maar het is zo.

djimi 8 juli 2011 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Projekt (Bericht 5546870)
Omdat er geen is. Niet iedereen heeft extreem rechtse gedachten. Sorry, maar het is zo.

Niet iederéén heeft extreem rechtse gedachten, dat klopt, en eigenlijk hoeft u zich niet te verontschuldigen voor het trappen tegen deze open deur. Het is weliswaar niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, maar de bevolking van dit land is - gelukkig? helaas? - erger gewoon.

Dat neemt echter niet weg dat er voor een "afwijzingsfront" tegenover de schaamteloze machtsgreep van PS&CdH in la Belgique francophone helemaal geen 'extreem rechtse gedachten' nodig zijn.

Een minimum aan democratisch fatsoen volstaat ruimschoots.

Spijtig genoeg blijkt daar in dit land een enorm gebrek aan te bestaan.

Sorry, maar het is zo.

Gwylan 8 juli 2011 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 5547143)
Niet iederéén heeft extreem rechtse gedachten, dat klopt, en eigenlijk hoeft u zich niet te verontschuldigen voor het trappen tegen deze open deur. Het is weliswaar niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, maar de bevolking van dit land is - gelukkig? helaas? - erger gewoon.

Dat neemt echter niet weg dat er voor een "afwijzingsfront" tegenover de schaamteloze machtsgreep van PS&CdH in la Belgique francophone helemaal geen 'extreem rechtse gedachten' nodig zijn.

Een minimum aan democratisch fatsoen volstaat ruimschoots.

Spijtig genoeg blijkt daar in dit land een enorm gebrek aan te bestaan.

Sorry, maar het is zo.

Ik zou zelfs méér zeggen.

Dat de Vlamingen er nooit in geslaagd zijn en er nog steeds niet in slagen om een front te vormen heeft te maken met het feit dat zij – ondanks de Eenheid Maakt Macht – nooit enige onderlinge eenheid hebben bereikt.

Dat ligt naar mijn overtuiging aan het feit dat al te veel Vlamingen eerst Belg zijn, en dan pas Vlaming. De Franstalige Belgen daarentegen zijn altijd duidelijk eerst Franstalige geweest, en dan pas Belg. Aldus is het voor de hand liggend dat zij er wel degelijk in slagen om gemeenschappelijk hun belangen voor te staan. De belangen van de Vlamingen interesseren hen overigens geen ene fluit.

Sorry, maar het is zo.

Travis66 8 juli 2011 12:00

Ben ik echt de enige die doorheeft dat Laurette "onrustig" zei maar "ongerust" bedoelde?

Everytime 8 juli 2011 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 5547185)
Ik zou zelfs méér zeggen.

Dat de Vlamingen er nooit in geslaagd zijn en er nog steeds niet in slagen om een front te vormen heeft te maken met het feit dat zij – ondanks de Eenheid Maakt Macht – nooit enige onderlinge eenheid hebben bereikt.

Dat ligt naar mijn overtuiging aan het feit dat al te veel Vlamingen eerst Belg zijn, en dan pas Vlaming. De Franstalige Belgen daarentegen zijn altijd duidelijk eerst Franstalige geweest, en dan pas Belg. Aldus is het voor de hand liggend dat zij er wel degelijk in slagen om gemeenschappelijk hun belangen voor te staan. De belangen van de Vlamingen interesseren hen overigens geen ene fluit.

Sorry, maar het is zo.

De meerderheid van de Belgische bevolking wil geen splitsing van België en dat moeten de Vlaams-Nationalisten gewoon accepteren. En waarom is dat zo? Gewoon omdat de Belgische bevolking al geen interesse in politiek heeft.
De droom van de Vlaams-Nationalisten zal nooit realiteit worden maar het is ook niet het einde van de wereld : in plaats van in een onafhankelijke Vlaanderen te sterven, zullen ze in België sterven. En dat zal niets veranderen : een keer dood, kan het u helemaal niet schelen of België zal blijven bestaan of niet aangezien u dood bent, tenminste u natuurlijk aan reincarnatie gelooft...........

Shadowke 8 juli 2011 12:42

heeft Elio misschien gebeld met Parijs?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be