![]() |
Elio is onrustig
aldus Laurette-"Guy Verhofstadt is fantastisch"-Onkelinx
wij zeggen: "mooi zo!" kijk en geniet mee bij het vallen van de avond op deze mooie dag http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...tiek/1.1061069 |
Schitterend toch :lol:
Gewoon al het idee dat ze overwegen om een regering te maken met de partijen die wel "ja" zeiden, dat gaat wat geven... 31 van de 88 zetels aan Vlaamse zijde :roll: |
Zonder nva verder onderhandelen is utopisch.
|
Ik had den indruk dat ons laurette ver stond te bleiten, jullie ook
|
ik moest hieraan denken
http://www.youtube.com/watch?v=wWIbCtz_Xwk |
Elio is onrustig!!! Heeft hij zich te lang moeten onthouden???
|
Citaat:
|
Hoelang zoeken ze zo nog verder te gaan? Ooit zullen er toch nieuwe verkiezingen komen. Gaan ze dan ook blijven zeggen,
"maar het heeft geen zin, het zou alleen maar tot de zelfde toestand leiden. Dus laat ons maar verder doen met de huidige regering die op de winkel past". Alles blijkt beter dan onder ogen te zien dat er geen winkel meer is om op te passen. Albert zijn koningkrijkje is foutu, om zeep, naar de vaantjes. In hoeveel uitdrukkingen moeten we dit nog herhalen voor dat ze dat zullen begrijpen. Er moeten daar tussen al die politiekers toch veel achterlijke kwieten tussen zitten, als ge het mij vraagt. |
zijne mascara was juist uitgelopen :(
|
Ocharme is hij onrustig?
Wel dat hij gaat zwemmen dan koelt hij af |
Zou die bibbersmurf uit laken ook onrustig zijn ?
|
:evil:
Citaat:
|
Het is ondertussen toch wel zonneklaar dat de PS niet in staat is om "JA" te zeggen tegen noch verantwoordelijkheid te nemen voor een noodzakelijke ernstige hervorming van de staatsstructuren waarbinnen ze haar macht heeft uitgebouwd alsmede een grondige sanering van de overheidsuitgaven.
Mij doet het alvast plezier dat er tenminste één partij is - en 't is géén kleine - die niet bereid blijkt zich door de PS te laten ringeloren. |
Citaat:
CD&v + O-vLD, "no guts". Waar was dat Vlaamse front? 1 gezamelijk NEEN had dat moeten zijn! Indien zij meestappen met de francos zullen ze daar zwaar voor betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat neemt echter niet weg dat er voor een "afwijzingsfront" tegenover de schaamteloze machtsgreep van PS&CdH in la Belgique francophone helemaal geen 'extreem rechtse gedachten' nodig zijn. Een minimum aan democratisch fatsoen volstaat ruimschoots. Spijtig genoeg blijkt daar in dit land een enorm gebrek aan te bestaan. Sorry, maar het is zo. |
Citaat:
Dat de Vlamingen er nooit in geslaagd zijn en er nog steeds niet in slagen om een front te vormen heeft te maken met het feit dat zij – ondanks de Eenheid Maakt Macht – nooit enige onderlinge eenheid hebben bereikt. Dat ligt naar mijn overtuiging aan het feit dat al te veel Vlamingen eerst Belg zijn, en dan pas Vlaming. De Franstalige Belgen daarentegen zijn altijd duidelijk eerst Franstalige geweest, en dan pas Belg. Aldus is het voor de hand liggend dat zij er wel degelijk in slagen om gemeenschappelijk hun belangen voor te staan. De belangen van de Vlamingen interesseren hen overigens geen ene fluit. Sorry, maar het is zo. |
Ben ik echt de enige die doorheeft dat Laurette "onrustig" zei maar "ongerust" bedoelde?
|
Citaat:
De droom van de Vlaams-Nationalisten zal nooit realiteit worden maar het is ook niet het einde van de wereld : in plaats van in een onafhankelijke Vlaanderen te sterven, zullen ze in België sterven. En dat zal niets veranderen : een keer dood, kan het u helemaal niet schelen of België zal blijven bestaan of niet aangezien u dood bent, tenminste u natuurlijk aan reincarnatie gelooft........... |
heeft Elio misschien gebeld met Parijs?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be